هفته اول لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور:

شاگردان مجید ذاکری با برد شروع کردند 



در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم آوای میناب حدید به دیدار حریف شیرازی خود رفت.
  
به گزارش صبح ساحل،  در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور تیم آوای میناب حدید در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار تیم شهید وفایی شیراز رفت‌.
آوای میناب حدید که سال گذشته تنها به دلیل تفاضل گل موفق نشد راهی لیگ برتر جوانان شود در این بازی و از همان هفته اول دنبال سه امتیاز بود تا در بازی های پایان فصل کارش به اما و اگر نکشد.
در ۴۵ دقیقه نخست بازی سفید پوشان هرمزگانی علیرغم بازی خوبی که از خود به نمایش گذاشتند موفق نشدند قفل دروازه‌ سرمه ای پوشان شهید وفایی شیراز را باز کنند و دو تیم بدون گل زده به رختکن رفتند.
در نیمه دوم شاگردان مجید ذاکری مثل نیمه اول بازی را هجومی شروع کردند و پس از این که چند موقعیت گلزنی را از دست دادند در دقیقه ۶۹ توسط حمید رضا کمالی به گل رسیدند.
فشار حملات تیم آوای میناب حدید ادامه داشت تا این که در دقیقه ۸۰ کیهان تنی زاده روی یک شوت زیبا برای بار دوم دروازه مهمان شیرازی خود را باز کرد.
در دقیقه ۳+۹۰ بود که تیم شهید وفایی یکی از گل های خورده را جبران کرد. در ادمه نماینده هرمزگان می توانست به گل های بیشتری دست پیدا کند اما این اتفاق نیفتاد تا بازی با نتیجه دو بر یک به سود آوی میناب حدید به پایان برسد.
تیم  آوای میناب حدید  نماینده استان هرمزگان در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم های مس رفسنجان، نوین فولاد یزد، شهید وفایی شیراز، ایران جوان بوشهر و پارس جنوبی جم هم گروه می باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها