استاندار هرمزگان:

رشد ۶۰۰ درصدی پروژه‌های آبرسانی در استان / فرماندار بندرعباس مسائل و مشکلات روستای قلات پایین را جمع بندی کند



استاندار هرمزگان آب و آموزش را شایع‌ترین مشکل هرمزگان دانست و از رشد ۶۰۰ درصدی پروژه‌های آبرسانی این استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»،استاندار هرمزگان روز جمعه به همراه «احمد مرادی»، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در نماز جمعه اهل سنت روستای قلات پایین از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرعباس گفت: موظف هستیم با رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات بر وحدت حاکم در منطقه صحه بگذاریم.


وی در این مراسم با اشاره به وحدت حاکم بین شیعه و سنی در منطقه گفت: همه ما موظف هستیم با رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات بر وحدت حاکم در منطقه صحه بگذاریم و کاری نکنیم که خدشه‌ای به این وحدت دشمن‌شکن وارد شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: معمولا دشمنان نسبت به آن چیزی که وجود دارد طمع می‌کنند و تلاش آن‌ها برای از بین بردن وحدت بین شیعه و سنی در کشور نشان از وجود و عینی بودن این مسئله در جامعه است که ما نیز با عملکرد خود وظیفه داریم این اتحاد و انسجام را حفظ و تقویت کنیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تاکید کرد: آب و آموزش مشکل شایع ما در سطح استان است و حتی در مرکز استان هم شاهد وجود این مشکل هستیم و خوشبختانه با پیگیری‌ها و همراهی‌های پنج نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، عدد و رقم و اعتبارات خوبی در استان به مسئله آب اختصاص پیدا کرده است.

دوستی ادامه داد: در حال حاضر با تلاش‌هایی که انجام شده، پروژه‌های آبرسانی در استان رشد ۶۰۰ درصدی داشته است که در ۲ حوزه تامین آب از طریق آبشیرین‌کن‌ها  و احداث خطوط انتقال تقسیم بندی می‌شود و امیدواریم تا انتهای امسال مردم نمونه‌های مشخص تلاش‌ها را مشاهده کنند.

وی با قول مساعد برای حل مشکل آب و آموزش روستای قلات پایین اضافه کرد: لازم است فرماندار بندرعباس مسائل و مشکلات منطقه را جمع بندی کند تا با بررسی دقیق و برنامه‌ریزی، اتفاقات مبارکی برای مردم رقم بخورد و مشکلات مرتفع شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها