نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی

مشکلات همیشه وجود دارد و نمی‌توان از آن فرار کرد



احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مظفر خادمی مدیرکل ورزش وجوانان، قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان، روزبه زابلی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، یعقوب دبیری نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، فرامرز عیانی مدیر تیم فوتبال شهرداری،  محمد رضا لطفی پور معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس  بر سر تمرینات تیم شهرداری بندرعباس قبل از دیدار هفته دوم در زمین اروند حضور یافتند.


به گزارش صبح ساحل، تیم شهرداری بندرعباس که در فصل گذشته با حمایت همه جانبه مسوولان به مرحله پلی‌آف لیگ یک هم راه یافت در این فصل هم به دنبال آن است که بعد از حضور ۹ ساله در لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کند.


در تمرین قبل از دیدار هفته دوم این تیم  احمد مرادی، نماینده مردم  هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مظفر خادمی مدیرکل ورزش وجوانان، قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان، روزبه زابلی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، یعقوب دبیری نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، فرامرز عیانی مدیر تیم فوتبال شهرداری و  محمد رضا لطفی‌پور معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در محل زمین اروند حاضر شدند و از حضور این تیم در لیگ دسته دوم و شروع قدرتمندانه برای صعود به لیگ دسته اول حمایت کردند.


در ابتدا رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: همراهی احمد مرادی یک قوت قلب برای مجموعه شهرداری بندرعباس است و جا دارد از حمایت های همه جانبه ایشان تشکر کنم. وی بیان داشت : سال قبل شهرداری با بازی های خوبی که انجام داد کاری کرد که هواداران با فوتبال آشتی کنند و هر بازی تعداد تماشاگران بیشتر می‌شد به طوری که در بازی برگشت پلی آف حدود ۱۲ هزار نفر به ورزشگاه خلیج‌فارس آمدند.


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس بیان داشت: امسال این قول را از مجموعه کادر فنی و بازیکنان گرفته ایم که از همان ابتدا دنبال کسب پیروزی باشند تا در پایان فصل کار تیم به اما و اگر نکشد.‌ جهانداری گفت: تیم شهرداری بندرعباس مال همه  مردم  هرمزگان می باشد و علاقمندان زیادی به این تیم عشق می ورزند پس ما هم به عنوان مسوول تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در این فصل راهی لیگ یک شود و دل مردم و هوادران شادمان شود.


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس از حمایت های احمد مرادی،  خادمی مدیرکل ورزش و جوانان،  قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال و همه کسانی که در کنار شهرداری هستند تشکر کرد.


مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان هم گفت: با توجه به این که شهرداری در فصل گذشته عملکرد مناسبی داشته است این فصل هم انتظار داریم که عملکرد دو چندان داشته باشد و حتی کارش به پلی آف نرسد و به صورت مستقیم راهی لیگ دسته اول شود چون مردم این استان لیاقت آن را دارد که حتی در بالاترین رده کشور حداقل یک نماینده داشته باشند.


وی گفت: تیم دیر بسته شده است اما با شناختی که از امیر خلیفه اصل ، کادر فنی و بازيكنان داریم این موضوع زیاد تاثیر در روند امتیاز گرفتن شهرداری نخواهد داشت.


خادمی نسب بیان داشت : با حمایت های خوبی که احمد مرادی از مجموعه شهرداری داشته و دارد این تیم راهی مسابقات شده است.وی گفت: درست است که  بودجه در نظر گرفته  شورای شهر برای این فصل شهرداری بسیار کم است اما با رایزنی های که احمد مرادی به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی داشته اند این مشکل هم برطرف شده است و تا حدودی بودجه تیم افزایش یافته است که جای تشکر و قدر دانی از ایشان و کسانی که باعث این اتفاق خوب  شده  اند دارم.


مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: این فصل هم شما بازیکنان مثل فصل گذشته باید همت خود را دو چندان کنید چون این ظرفیت را داریم که حداقل یک تیم در لیگ یک کشور داشته باشیم. وی اظهار داشت: به عنوان مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان این قول را به شما خواهم داد که مجموعه اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان با جان و دل در کنار شما هستند و برای یکایک شما بازیکنان و کادر فنی آرزوی موفقیت دارم.
وی در خصوص سه امتیاز بازی اول هم که برگزار نشد از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات فوتبال خواست که تلاش کنند که این سه امتیاز به راحتی از بین نرود. احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم بیان داشت: خوشحال هستم  که این دیدار را  با شما دارم و به کادر فنی تیم و عملکرد سرمربی آن امیر خلیفه اصل  اعتقاد دارم.


وی گفت:  خلیفه  اصل مربی  با اخلاق و خیلی جدی در کارش است و این که ایشان موفق شده اند یک فضای خوب و صمیمی در تیم شهرداری درست شود یعنی این که کارش را خوب بلد است.


احمد مرادی بیان داشت: من با تیم شهرداری بندرعباس عجین شده ام و از سال ۱۳۹۱ که فرماندار شهرستان بندرعباس بودم در کنار این تیم هستم. وی گفت: در آن زمان تعدادی دنبال آن بودند تا نامی از تیم شهرداری باقی نماند اما من ایستادم و امروز خدا را شکر می‌کنم که شرمنده مردم شهر و استانم نیستم. نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : در سال ۹۱  عده‌ای عزم خود را جزم کرده بودند  که حق مردم خوب استان را با منحل کردن تیم شهرداری پایمال کنند اما این اتفاق نیفتاد و امروز از شما بازیکنان و کادر فنی می خواهم که بازی های خوب فصل گذشته را در این فصل هم انجام دهید تا شهرداری بندرعباس را یک بار دیگر در لیگ یک کشور ببنیم.


وی گفت: مشکلات همیشه وجود دارد و نمی‌توان از آن فرار کرد و اگر شما توانستید با وجود مشکلات موفق شوید کار بزرگی انجام داده اید.
احمد مرادی بیان داشت: بنده به همراه مدیرکل ورزش،  رئیس هیات فوتبال استان،  شهردار شهر بندرعباس ، مجموعه شورای شهر و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در کنار شما هستیم تا مشکلات شما کمتر شود و یقینا هیچ یک از ما ها کم کاری نخواهیم کرد تا شاهد حضور یک تیم از استان هرمزگان در لیگ یک و سپس در لیگ برتر باشیم.


نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ای که شورا برای تیمداری تصویب کرد واقعا کم است اما با رایزنی که انجام داده ایم این مشکل را تا حدودی بر طرف کرده ایم و همین جا از دبیری‌نژاد یکی از اعضای شورا شهر که در جمع ما حضور یافته اند می خواهم که سایر اعضای شورا را هم همراه شما کند زیرا با این حمایت‌ها است که می توان به موفقیت های بیشتری دست پیدا کرد. احمد مرادی بیان داشت: مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان و قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال در کنار شما هستند و از هر دو آن ها می خواهم که مثل فصل گذشته تیم شهرداری را تنها نگذارند و تا جای که می‌توانند دغدغه های شما را کم کنند. وی گفت: با شناختی که من از  شهردار و  رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس دارم می دانم که  شما را تنها نخواهند گذاشت و این فصل شهرداری بندرعباس به لیگ یک صعود خواهد کرد.


در پایان امیر خلیفه اصل سرمربی تیم شهرداری بندرعباس از حضور احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، خادمی نسب مديرکل ورزش وجوانان،  قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال و همه کسانی که دلشان با تیم شهرداری بندرعباس است تشکر کرد و این قول را داد که هم خودش و هم بازیکنان و کادر فنی برای رسیدن  تیم شهرداری به لیگ یک کشور تمام تلاش خود را  کنند و  اصلا کوتاهی نخواهند کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها