نفس های تیم فوتسال صنایع به شماره افتاده است 

پس کجا هستید آقایان هئیت مدیره



تیم فوتسال صنایع تنها نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتسال این روزها شرایط مناسبی ندارد و  نفس های آن  به شماره افتاده است.

     
به گزارش صبح ساحل، روزی که صنایع  راهی لیگ برتر فوتسال شد علاقمندان به این رشته خوشحال شدند که بلاخره هرمزگان دوباره لیگ برتری شده است اما باور نداشتند که بعد از چند هفته حضور در لیگ برتر  نفس های  تیم صنایع  هم به دلیل مشکلات مالی به شماره بیفتد و حرف از انحلال آن زده شود.
شاگردان هادی بزوال یکشنبه هفته آینده در سیرجان مهمان تیم گهر زمین هستند تا پس از حدود ۶۰ روز از تعطیلی لیگ برتر  بازی هفته نهم خود را برگزار کنند اما  آن گونه که ما با خبر شدیم اگر مشکلات مالی این تیم حل نشود این بازی برگزار نخواهد شد یا اگر هم برگزار شود تعدادی از بازیکنان این تیم را همراهی نخواهند کرد.
صنایع که پس از صعود به لیگ برتر فرصت زیادی برای هماهنگی نداشت تعطیلی لیگ به خاطر جام ملت های آسیا برایش بهترین فرصت بود که با برگزاری اردوهای مختلف و بازی های دوستانه به هماهنگی لازم برسند.
بلاخره پس از اما و اگر این اردو در تهران برگزار شد اما اردوی دلچسپ و مفیدی برای آن ها نبود. در این اردوی ۲۰ روزه صنایع هرمزگان سه بازی دوستانه دو تا در تهران و یک بازی هم در اصفهان برگزار کرد که سه شکست پی در پی رقم خورد. در تهران به تیم های سفیر گفتمان و مقاومت البرز باخت و در بازی سوم دوستانه و تدارکاتی طی سفری که با اتوبوس از تهران به اصفهان داشتند مقابل گیتی پسند شکست خوردند. علت این سه شکست نمی تواند تنها بحث فنی  باشد بلکه بحث روحی حرف اول را در این اردو می زد. بازیکنی که باید تا قبل از بازی با گهر زمین  ۴۰ درصد از مطالبات خود را دریافت می کرد اما تنها ۱۵ درصد دریافتی داشته است یا کادر فنی که تاکنون پنج درصد دریافتی داشته است چگونه می تواند انگیزه برای کار کردن داشته باشند. تمرکز در ورزش همیشه حرف اول را می زند اما این روزها بازيکنان و کادر فنی صنایع هرمزگان تمرکز کافی را ندارند و باید هر چه زودتر فکری به حال این تیم کرد. چند بازیکن به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شده اند و چند بازیکن دیگر هم تنها تا فردا پنجشنبه بیست و یکم به مسوولان باشگاه فرصت داده اند تا تکلیف آن ها را مشخص کنند والا آن ها هم از تیم جدا خواهند شد آن وقت است که افسوس خوردن دیگر فایده ای ندارد.یکی از بهانه های جدید هئیت مدیره باشگاه صنایع این است که بودجه ای که برای این فصل تیم فوتسال بسته شده است زیاد است و حتی بودجه این تیم را با بودجه تیم لیگ برتری بانوان هرمزگان مقایسه می کنند. واقعا کسانی که این گونه مقایسه ها را انجام می‌دهند یا با ورزش و تیمداری بیگانه هستند یا واقعا نمی‌دانند شرایط تیمداری بانوان با آقایان زمین تا آسمان فرق دارد.
آقای استاندار چرا زودتر تکلیف هئیت مدیره این باشگاه را روشن نمی کنید. مگر قرار نبود که این هئیت مدیره سهم خود را به موقع پرداخت کنند تا باشگاه صنایع علاوه بر تیمداری بتواند به ورزش استان هم کمک کند.
جناب استاندار تعارف را کنار بگذارید و با کسانی که برای پیشرفت ورزش هرمزگان مانع تراشی می کنند و اجازه نمی‌دهند که جوانان این استان بدون دغدغه به ورزش بپردازند برخورد جدی کنید.
باز هم باید اینجا حرف های تکراری بزنیم و این که چگونه استان‌های که مثل ما صنایع دارند و حتی در  بنگاه های اقتصادی کوچکتری نسبت به استان هرمزگان دارند می توانند به راحتی آب خوردن تیمداری کنند اما جوانان این استان که حداقل ۲۰ صنایع و بنگاه های بزرگ اقتصادی  در استان خود دارند نمی توانند بدون دغدغه به ورزش بپردازند. آقای دوستی استاندار ورزش دوست استان هرمزگان یک بار برای همیشه با مدیرانی که دوست ندارند به ورزش استان کمک کنند برخورد کنید.همان مدیرانی که تعهد می دهند و جلو دوربین های رسانه ها حرف های بزرگ می زنند اما موقع  انجام کار حتی   به امضا و تعهدات خودشان  نسبت به ورزش هرمزگان پایبند نیستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها