وعده مسئولان منطقه آزاد قشم:

قشم به پایتخت ورزش‌های ساحلی و آبی تبدیل می‌شود



شرایط تبدیل قشم به پایتخت ورزش‌های ساحلی و آبی در ایران در جلسه‌ای با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، مسوولان این شهرستان و اعضای کمیته فوتبال ساحلی کشور بررسی شد.

      

به گزارش صبح ساحل، محمدرضا حقیقی سرپرست مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه اظهار داشت: جزیره قشم از ظرفیت بالایی برای توسعه ورزشی و برگزاری اردوهای تیم های ملی داخلی و خارجی و مسابقات مختلف برخوردار است.

وی ادامه داد: در همین راستا جلسه ای با حضور امیرحسین محتشم رییس کمیته فوتبال ساحلی و عضو مجمع فدراسیون فوتبال، علی دهقان رییس دپارتمان مسابقات بین‌المللی و رییس دپارتمان فوتبال ساحلی، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه، سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و احمد نعمت الهی بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

به گفته وی در این جلسه بر آماده سازی چند زمین برای برگزاری مسابقات فوتبال و والیبال ساحلی تاکید شد و در صورت آماده شدن شرایط مسابقات چهار جانبه بین‌المللی در رشته والیبال ساحلی در دیماه ۱۴۰۱ در جزیره برگزار می شود.

سرپرست مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: تجهیز و بهسازی زمین های والیبال ساحلی در قشم نخستین گام برای توسعه رشته های ورزشی و ساحلی است و به تدریج زیرساخت‌های سایر رشته‌های ورزشی نیز فراهم خواهد شد.

در بخشی دیگری از این جلسه احمد نعمت‌اللهی بازیکن سابق تیم های با سابقه و پرطرفدار استقلال و پرسپولیس گفت: جزیره قشم از لحاظ موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی از شرایط مطلوبی برای توسعه ورزشی برخورد دار است.

وی توضیح داد: علاوه بر اینکه در حال برنامه‌ریزی برای توسعه ورزشی های ساحلی و آبی در جزیره هستیم، رایزنی با فیفا در حال انجام است تا یک روز در تقویم ورزشی به عنوان قشم کاپ ثبت شده و مسابقات به صورت سالیانه و مستمر در این تاریخ برگزار شوند.

نعمت‌اللهی تصریح کرد: بازسازی و بهسازی زمین‌های ورزشی موجود، ایجاد زمین‌های ورزشی جدید به ویژه در حوزه فوتبال با بهره‌گیری از چمن هیبریدی و آماده سازی برگزاری اردوها و مسابقات داخلی و بین‌المللی از جمله مهمترین اهداف می باشد که در حال پیگیری است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها