۳۰ تن مواد غذایی و بهداشتی فاسد در کیش امحا شد



رییس اداره استاندارد سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بازرسان این اداره 30 تن مواد غذایی و بهداشتی فاسد را کشف و امحا کردند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، موسی حیدری به مناسبت هفته استاندارد با اشاره به اینکه نظارت بر واردات و عرضه مواد غذایی و بهداشتی از مهمترین ماموریت های محول شده به این اداره است افزود: در یک سال گذشته بازرسان بر اساس نظارت های انجام یافته ۳۰ تن مواد غذایی و بهداشتی فاسد را کشف و امحا کرده اند.

وی اظهار کرد: با همکاری معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، تمام هتل های این جزیره به منظور ارتقای امنیت مسافران موظف به دریافت گواهی استاندارد آسانسور هستند.

رییس اداره استاندار سازمان منطقه آزاد کیش اضافه کرد: اجرای این دستورالعمل از ۲ ماه پیش در این جزیره آغاز شده و تا کنون ۱۱ باب از ۳۵ هتل معرفی شده از سوی معاونت گردشگری پس از اصلاح معایب گواهی استاندارد خود را دریافت کرده اند.

حیدری یادآور شد: بقیه هتل های معرفی شده نیز پس از بازدیدهای انجام شده از سوی کارشناسان استاندارد و رفع عیوب نیز گواهی خود را دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه هتل های دارای آسانسور هنگام مراجعه برای تمدید گواهی بهره برداری جهت دریافت گواهی استاندارد به این اداره از سوی معاونت گردشگری معرفی می شوند.

وی اضافه کرد: ۳۹ واحد عرضه و تولید در این جزیره واجد نظارت و بازرسی اداره استاندارد بوده که شامل ۱۴ واحد غذایی، ۱۱ واحد آرایشی، ۶ واحد بتن آماده، ۲ سرکت شارژ کپسول و یک واحد تولید اسپیلت است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها