مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خبرداد:

سفر دو روزه معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان به بندرعباس



برنامه‌های سفر معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان به استان هرمزگان اعلام شد.

 


به گزارش صبح ساحل، بنیامین شکوه فر معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در سفری دو روزه به استان هرمزگان در فرودگاه بین المللی بندرعباس مورد استقبال مظفرخادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و احمد مرادی نماینده مردم استان درمجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در حاشیه این استقبال گفت: در جریان سفر دو روزه معاون وزیر ورزش و جوانان، کلنگ زنی پایگاه قهرمانی در بندرخمیر، افتتاح زمین چمن مصنوعی بزرگ فوتبال سوزا قشم با اعتبار چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، افتتاح زمین چمن مصنوعی بزرگ فوتبال استادیوم تختی قشم با هزینه ای افزون بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، تعمیر سیستم روشنایی زمین چمن استادیوم تختی قشم با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان از مهمترین برنامه های سفر معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان به جزیره قشم است.
مظفر خادمی نسب افزود: افتتاح چمن مصنوعی محله ای در روستای لاتیدان ( کلمتلی ) بندرعباس از دیگر برنامه های معاون وزیر ورزش و جوانان در شهرستان بندرعباس است که برای احداث آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
گفتنی است در این سفر دو روزه نمایندگان مجلس شورای اسلامی هرمزگان،خادمی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان را همراهی می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها