حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر والیبال بلامانع است



سازمان لیگ فدراسیون والیبال امروز (یکشنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حضور تماشاگران در مسابقات لیگ‌، منوط به تایید شورای تامین و ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان‌ها، بلامانع است.

         

به گزارش صبح ساحل، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای ضمن اعلام این خبر تایید کرد که «در راستای احترام به حقوق باشگاه‌ها، سازمان لیگ برگزاری کلیه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان و زنان در سال ۱۴۰۱ را با حضور تماشاگر بلامانع است.»

در متن اطلاعیه سازمان لیگ آمده است:

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، در راستای احترام به حقوق باشگاه‌ها، برگزاری کلیه مسابقات لیگ‌های داخلی (مردان و زنان) با حضور تماشاچی براساس تعداد مشخص شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا در صورت تایید کتبی شورای تامین استان یا شهرستان از نظر فدراسیون بلامانع است.

سی ‎و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه ششم مهرماه با رقابت ۱۴ تیم آغاز شده و ششمین هفته از این مسابقات روز چهارشنبه ۴ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

همچنین بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران از روز جمعه ۲۲ مهرماه با حضور هشت تیم پیگیری شد و جمعه ۶ آبان سومین هفته از این لیگ برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها