نوروز 91 قشم بدون حادثه منجر به فوت سپرى شد



 صبح ساحل، شهرستانها _ مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نوسازي و ايمن سازي ناوگان حمل و نقل مسافري دريايي در قشم با هدف افزايش سلامت سفرهاي دريايي از سوي اين سازمان حمايت مي شود. اسفنديار حيدري پور با بيان اين مطلب و به هنگام به آب انداختن يك فروند شناور تندرو مدرن به نام (وفا2) گفت: نوسازي و ايمن سازي ناوگان حمل و نقل مسافري دريايي در مسير قشم به بندرعباس و هرمز با توجه به افزايش روزافزون سفرهاي دريايي از اهميت ويژه اي برخوردار است.

وي افزود: سازمان منطقه آزاد قشم با هدف افزايش سطح سلامت در سفرهاي دريايي جزيره قشم آماده ارائه تسهيلات به خريداران شناورهاي مدرن و ايمن در قالب  تعاوني مي باشد.مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به تداوم و استمرار سفر هموطنانمان به جزيره قشم در طول سال به ويژه طي ايام تعطيلات نوروزي بيان داشت: ايمن سازي سفرهاي دريايي جزيره قشم با توجه به اختصاص بيشترين آمار تردد مهمانان و گردشگران از طريق مبادي دريايي، نقش موثري در افزايش سفرها به اين جزيره زيبا خواهد داشت . وي در پايان ارائه خدمات بهتر به مهمانان و گردشگران از طريق شناورهاي تندرو، مدرن، ايمن و مجهز در كنار تجهيز هرچه بيشتر اسكله ها در بندرعباس و قشم را عامل مهمي در افزايش سفرها به اين منطقه و در نهايت تقويت فعاليت هاي مختلف اقتصادي مردم بومي و غيربومي در جزيره زيباي قشم دانست.      

نوروز 91 قشم بدون حادثه منجر به فوت سپرى شد

 رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: نوروز 91 در جزيره زيباى قشم با رعايت قوانين و مقررات راهنمايى و رانندگى بدون مصدوميت و حادثه فوتى سپرى شد.

دکتر محمدرضا دولت آبادى با بيان اين مطلب افزود: 45 مورد از مجموع 10 هزار و 108 مراجعه کننده به بيمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) قشم مربوط به حادثه ديدگان حوادث ترافيکى بود که همه آنان به صورت سرپايى مداوا شدند.

وى ادامه داد: 98 مورد عمل جراحى از 27 اسفند ماه 90 تا سيزدهمين روز از فروردين 91 توسط کادر پزشکان متخصص در بيمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) قشم بر روى بيماران صورت گرفت.رئيس کميته بهداشت و درمان ستاد دائمى تسهيلات سفرهاى قشم با اعلام فعاليت 24 ساعته آمبولانس ويژه سفرهاى دريايى جزيره قشم گفت: طى ايام تعطيلات نوروزى همچنين 24 بيمار توسط يک فروند آمبولانس دريايى به بيمارستان هاى بندرعباس اعزام شدند.وى در پايان با تقدير از نگاه مثبت مديرعامل سازمان منطقه آزاد و رئيس ستاد دائمى تسهيلات سفرهاى قشم تصريح کرد: با حمايت مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم 23 پزشک متخصص، عمومى، پرستار و بهيار در کنار ديگر نيروهاى فعال بيمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) قشم به صورت 24 ساعته به بيماران خدمات درمانى و بهداشتى ارائه کردند.جزيره قشم طى ايام تعطيلات نوروز 91 مملو از جمعيتى بود که با هدف ديدن سايت هاى گردشگرى، سواحل آرام، هواى کاملا بهارى و همچنين بازار ارزان و مناسب خريد به اين منطقه سفر کرده بودند.  

افزايش 71 درصدى سفرهاى هوايى به جزيره قشم

مدير فرودگاه بين المللى قشم از رشد 71 درصدى شمار مسافران هوايى نوروز 91 به جزيره زيباى قشم در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

ناصر رجبى با بيان اين مطلب گفت: 196 هزار و 465 مسافر از 25 اسفند 90 تا سيزدهمين روز از فروردين 91 با 196 سورتى پرواز در مسيرهوايى تهران، شيراز، اصفهان، مشهد مقدس و کيش و امارات متحده عربى (دبى) به قشم و بالعکس سفر کردند.وى افزود: ميزان پروازهاى صورت گرفته به فرودگاه بين المللى قشم نيز طى نوروز 91 نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 34 درصدى برخوردار بود.مهمانان و گردشگران داخلى و خارجى جزيره قشم طى ايام نوروز 91 با سفر به جزيره عجايب هفتگانه خليج فارس، از سايت هاى ويژه گردشگرى، سواحل آرام، هواى کاملا بهارى و بازار خريد ارزان اين منطقه در جنوب ايران بهره بردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها