لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور:

حق صنایع هرمزگان باخت نبود 



تیم فوتسال صنایع در هفته  پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به دیدار  کراپ الوند رفت. 
   
به گزارش صبح ساحل، تیم فوتسال صنایع هرمزگان  در دیدار پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس به دیدار  کراپ الوند قزوین رفت. 
شاگردان هادی بزوال پس از پایان تعطیلات لیگ برتر در چهار بازی گذشته تنها موفق به کسب یک امتیاز شده بودند و با ۱۵ امتیاز  در رده هشتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرارداشتند و در این بازی به دنبال پیروزی مقابل کراپ الوند قزوینی بودند که با ۲۸ امتیاز در مکان چهارم ایستاده بودند. 
با شروع بازی و هنوز یک دقیقه از آن نگذشته بود که کراپ الوند با گل شهاب طالبی از حریف خود جلو افتاد.
در ادامه صنایع بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و موفق شد توسط حسین رحیمی یکی از گل های خورده را جبران کند تا نیمه  اول این دیدار دو بر یک به سود کراپ الوند به پایان برسد.
در نیمه دوم شاگردان هادی بزوال بازی بسیار خوبی از خود نشان دادند اما زورشان به بازیکنان ملی پوش کراپ الوند نرسید و بازی با همان نتیجه نیمه اول ، دو بر یک به سود کراپ الوند به پایان رسید. 
در این دیدار برای صنایع هرمزگان محمد بنی اسدی، جعفر نجفی،  حسن دهقانی، محمد علی میرزایی، امین مراد احمدی، علیرضا موسی فرد، علی جوذری،  حسین رحیمی، محمد امین فارسی، محمد حسین بازیار،  امیر حسین دهقانی و سبحان شراعی با هدایت هادی بزوال و برای تیم کراپ الوند مهران عالیقدر، سعید افشاری، علی عابدین ، علیرضا رفیعی پور، بهزاد عظیمی، شهاب طالبی، علی جوان ، محمد نجف زنگی،  علی اکرمی، عرفان محمدیان ، سعید مومنی و امیر الوندی با هدایت رضا لک بازی کردند. 
این بازی به دلیل حضور تماشاگران در سالن با یک ساعت و نیم تاخیر برگزار شد. تماشاگرانی که برای حمایت تیم صنایع به سالن آمده بودند اما تصمیات یک بام و دو هوای سازمان لیگ فوتسال مانع از حضور آن ها در سالن فجر بندرعباس شد. این تصمیمات سازمان لیگ در شهرهای مختلف ایران متفاوت است و اگر واقعا نباید تماشاگری به سالن بیاید باید در همه بازی های لیگ برتر رعایت شود نه این که ناظران سازمان لیگ در بندرعباس به دنبال اجرای قانون هستند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها