توزیع ۵۰۰بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان مناطق محروم هرمزگان



 سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: سه هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار اهدایی شرکت ملی نفت ایران بین دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم استان توزیع شد.

 

به گزارش صبح ساحل ایرنا، حمید باسره روز سه شنبه در مراسم اهدای آخرین مرحله توزیع بسته‌های نوشت افزار شرکت ملی نفت ایران به دانش آموزان مناطق محروم استان هرمزگان افزود: در اقدامی تحولی و ملی، شرکت ملی نفت ایران بیش ‌از سه هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار ویژه دانش‌آموزان نیازمند تامین کرد که توسط کمیته امداد و آموزش ‌وپرورش هرمزگان در مناطق کم برخوردار توزیع شد.

وی بیان داشت: این بسته‌های تحصیلی و آموزشی که شامل کیف و نوشت افزار بوده و بیشتر بین دانش آموزان نیازمند مناطق محروم جزیره لاوان، قشم و پارسیان توزیع شد.

یعقوب‌علی طالبی مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی لاوان نیز در این مراسم گفت: در راستای ایفای نقش مسوولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت ایران به‌ منظور حمایت از دانش‌آموزان مستعد و نیازمند در مناطق محروم تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین این شرکت، کمیته امداد و معاونت توسعه روستایی مناطق محروم رییس‌ جمهوری امضا شد که در قالب این تفاهم‌نامه افزون بر ۱۰ میلیارد تومان برای تامین ۴۰ هزار بسته‌ تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند اختصاص یافت.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای کاهش محرومیت افزود: درواقع حمایت از محرومان، یکی از وظایف اصلی ما به شمار می‌رود که خدمتگزار این نظام مقدس هستیم و وظیفه ذاتی ما است که با نهادهای حمایتی همکاری کرده و یاور نیازمندان باشیم.

گفتنی است شرکت ملی نفت ایران در راستای حمایت و توا نمندسازی دانش‌آموزان بومی و محروم مناطق نفت خیز و گازخیز کشور و ایجاد توسعه پایدار، به استناد تبصره ذیل ماده ۸۰ قانون اساسنامه این شرکت، با هدف رفع بخشی از آلام و مشکلات آموزشی دانش‌آموزان محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، اهدای بسته‌های آموزشی (نوشت افزار تولید داخل) به این عزیزان در سقف مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از ۱۶ مهرماه امسال در دستورکار قرار گرفت که با همراهی و نظر مساعد تمامی اعضای هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب شد و براین اساس شرکت نفت ۴۰ هزار بسته آموزشی و نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مناطق محروم اهدا می‌کند.

این تفاهم نامه همکاری با حضور محسن خجسته‌مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، سیدوحید سعادت معاون امور سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور و حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) امضا شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها