قیمت بلیت تماشای مسابقه ایران و امریکا در سینما اعلام شد



سینماهای کشور امشب با بلیت ۴۵ هزار تومانی میزبان تماشاگران مسابقه فوتبال ایران و آمریکا خواهند بود.

به گزارش صبح ساحل، از ماه‌ها قبل بحث‌های زیادی درباره پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در سینماها مطرح بود، ولی این موضوع حتی تا یک روز مانده به شروع مسابقات هم به سرانجام نرسید و در نهایت بنا به دلایلی که چندان به طور رسمی اعلام نشده، این موضوع منتفی شد.  

مهمترین دلیل اجرایی نشدن پخش مسابقات تیم فوتبال ایران در جام جهانی به ناآرامی‌های جامعه برمیگشت اما با این حال عصر روز گذشته سازمان سینما اعلام کرد که مسابقه سوم تیم ایران در جام جهانی در سینماها پخش خواهد شد و مجوز این کار صادر شده است.

 پیش‌تر دستورالعملی برای پخش زنده مسابقات فوتبال ایران در سینماها از سوی اداره کل نظارت بر نمایش آثار سینمایی به اداره‌های کل ارشاد استان‌ها ارسال شده بود.

همچنین از سوی شورای صنفی نمایش پیش‌بینی شده بود که احتمالاً قیمت بلیت پخش فوتبال در سینماها از قیمت بلیت اکران فیلم در سینماهای مدرن یعنی سقف قیمت بلیت فیلم‌های سینمایی بیشتر خواهد بود اما برای این مسابقه بلیت‌ها ۴۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.  

به این ترتیب ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه، هشتم آذرماه بسیاری از سالن‌های سینمایی کشور مسابقه سانس پخش فوتبال را باز کرده‌اند که در شهرهای دیگر به قزوین، مشهد و نیشابور و در تهران به پردیس‌های کورش، ملت، ایران مال، مگامال، زندگی، هروی سنتر، شهرک، شمیران، گالریا، لوتوس، هدیش، موزه سینما و سینما شکوفه می‌توان اشاره کرد.  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها