لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان باشگاه های کشور

صعود شهرداری و ستارگان مکران سیریک به مرحله نهایی



چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شد.


نمایندگان هرمزگان در سومین و آخرین روز از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور برابر حریفان خود صاحب برتری شدند.

از گروه نخست این مسابقات به میزبانی بندرعباس تیم خزر پوشان مازندران برابر شهرداری بندرعباس حاضر نشد تا نتیجه این دیدار سه بر صفر به صعود مدافع عنوان قهرمانی رقم خورد. اما از گروه دوم  دیگر نماینده هرمزگان تیم ستارگان مکران سیریک با نتیجه ۸ بر ۲ عقاب زاگرس کرمانشاه را مغلوب خود کرد.

بدین ترتیب از گروه نخست ،تیم شهرداری بندرعباس با ۹ امیتاز به عنوان تیم اول و داماش گیلان با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله نهایی شدند.هچنین از گروه دوم این مسابقات  تیم ستارگان مکران سیریک با ۹ امتیاز و عقاب زاگرس کرمانشاه با ۶ امتیاز صعود خود را به مرحله نهایی جشن گرفتند.مرحله نهایی این مسابقات با حضور ۴ تیم برتر از امروز نهم تا یازدهم آذرماه به میزبانی شهر بندرعباس برگزار می شود.مرحله نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی زنان ایران با حضور ۸ تیم در دو گروه به میزبانی بندرعباس و سیریک برگزار شد.

در بندرعباس تیم شهرداری بندرعباس با تیم های خزرپوشان مازندران ، داماش گیلان و پیکان ریز جم هم گروه بود. در نخستین روز از این رقابت ها تیم شهرداری بندرعباس مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته با نتیجه ۵ بر ۲ داماش گیلان را مغلوب  کرد. در دیگر رقابت  تیم پیکان ریز جم با نتیجه ۸ بر ۵ خزر پوشان مازندران را شکست داد.در روز دوم مرحله مقدماتی ، شاگردان حمیده سلطانی زاده در تیم شهرداری با نتیجه ۳ بر ۲ پیکان ریز جم را شکست دادند. همچنین بانوان سیریکی با نتیجه ۵ بر ۳ خاتون بم را از پیش رو برداشتند.

در مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی بانوان کشور به میزبانی سیریک تیم های  ستارگان مکران سیریک، صدرشیمی یزد، خاتون بم و زاگرس کرمانشاه با هم به رقابت پرداختند.در دیدار نخست عقاب زاگرس کرمانشاه ۴ بر ۲ بازی را به خاتون بم واگذار کرد.  در دیدار دوم روز نخست نیز ستارگان مکران سیریک میزبان مسابقات موفق شد ۷ بر۵ تیم صدر شیمی یزد را از پیش روی بردارد.

در روز دوم مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی بانوان کشور در گروه دوم ، تیم صدرشیمی یزد در بازی پرگل ۹ بر ۲ تیم عقاب زاگرس کرمانشاه را از پیش روی برداشت. در دیدار دوم نیز نماینده شایسته هرمزگان، ستارگان مکران سیریک موفق شد ۵ بر ۳ خاتون بم را با شکست بدرقه کند و با ۶ امتیاز صعود خود به مرحله بعد مسابقات را قطعی نماید.

روزنامه صبح ساحل

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها