تلاش مدیریت شهری و دانشگاهی شیراز با استفاده از ظرفیت خانه ملت برای تقویت زیرساخت‌های این کلانشهر



مدیریت شهری و دانشگاهی شیراز در جلسه‌ای با استفاده از ظرفیت نماینده اقتصاددان خانه ملت بر تقویت ارتباط دوسویه برای گسترش زیرساخت‌های این کلانشهر تأکید کردند.

به گزارش صبح ساحل، راهکارهای گسترش‌ همکاری مدیریت شهری شیراز با دانشگاه‌های آزاد اسلامی و فنی‌وحرفه‌ای این کلانشهر با حضور محمدحسن اسدی شهردار، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و محمدرضا قائدی و جعفر ترک‌زاده رؤسای این دانشگاه‌ها و معاونین و مدیران شهرداری در ساختمان شهید سلیمانی شهرداری شیراز برگزار شد.

در این نشست که با برشمردن پاره‌ای از مسائل شهری دو دانشگاه در کلانشهر شیراز به‌عنوان قطب دانشگاهی جنوب کشور پرداخته شد، مدیر ارشد شهری و نماینده مردم در خانه ملت بر ارتباط دو سویه با مدیریت شهری تأکید و راه‌هایی را برای برون‌رفت از موضوعات و پیشرفت این دانشگاه‌ها پیشنهاد دادند.

ظرفیت‌هایی نظیر تهاتر و سرمایه‌گذاری به شیوه‌های مختلف از راهکارهایی بود که در این نشست مورد توجه و در دستور کار قرار گرفت.

راهکارهای همکاری مشترک و چگونگی انجام آن از دیگر محورهای گفت‌وگوی طرفین بود.

تلاش مدیریت شهری و دانشگاهی شیراز با استفاده از ظرفیت نمایندگان خانه ملت بر مبنای تعامل دوسویه برای توسعه زیرساخت‌های این کلان‌شهر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها