اجرای طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع در کیش



رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کیش، گفت: تخصیص گاز مایع در کیش براساس ثبت نام ساکنان جزیره در سامانه سدف انجام می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، حسن سالاری در تشریح این خبر، افزود: هدف از اجرای طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع، تأمین رفاه شهروندان، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیرمجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در مناطق تحت پوشش شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی هرمزگان است.

وی بیان کرد: ساکنان کیش که تاکنون در سامانه سدف ثبت‌نام نکرده‌اند؛ می‌توانند با مراجعه به نشانی newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

سالاری در خصوص فرآیند و اطلاعات موردنیاز برای ثبت درخواست گاز مایع، عنوان کرد: برای ثبت‌نام درخواست گاز مایع لازم است متقاضیان کدپستی محل سکونت، کدملی و اطلاعات فردی سرپرست خانوار، شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات کارت بانکی سرپرست خانوار و اطلاعات افراد تحت تکفل را در سامانه newtejaratasan.niopdc.ir ثبت کنند.

رییس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کیش بیان کرد: ساکنان کیش پس از ورود به این سامانه، نسبت به ثبت اطلاعات کامل خانوار در سامانه سدف اقدام کنند و پس از ثبت نام رمز عبور فرد متقاضی از طریق سامانه به تلفن همراه سرپرست خانوار ارسال می‌شود.

سالاری تصریح کرد: پس از ثبت درخواست و ثبت کدپستی محل سکونت در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف)، وضع گاز رسانی محل سکونت به‌صورت سیستمی بررسی می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها