لیگ دسته اول حرفه‌ای بسکتبال مردان کشور

فولاد هرمزگان در خانه پنجمین شکست را پذیرفت 



در هفته هشتم لیگ دسته اول حرفه‌ای بسکتبال مردان کشور تیم فولاد هرمزگان به پنجمین باخت خود را تجربه کرد.‌ 

 

به گزارش صبح ساحل،  در هفته هشتم لیگ دسته اول حرفه‌ای بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به دیدار گلنور اصفهان رفت‌ و پنجمین باخت خود را در این فصل از رقابت ها تجربه کرد. 

بسکتبالیست‌های فولاد هرمزگان با ۱۰ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار داشتند و برای کسب چهارمین برد  خود پای به این میدان گذاشتند اما در پایان بازی را با شکست خانگی به پایان بردند. 

کوارتر اول را شاگردان ناصر عباس زاده خوب شروع نکردند و چند پرتاب از حریف خود عقب افتادند اما در ادامه به خودشان آمدند و با دو پرتاپ سه امتیازی از حریف خود جلو افتادند و با نتیجه ۱۸ بر ۱۴ گوارتر نخست را به سود خود به پایان بردند.

در کوارتر دوم این مشکی پوشان اصفهانی بودند که عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و با نتیجه ۲۱ بر ۱۴ بازی را به سود خود به پایان بردند و در مجموع بازی در نیمه اول ۳۵ بر ۳۲ به سود گلنور اصفهان به پایان رسید. 

با شروع نیمه دوم و کوارتر سوم سفید و نارنجی پوشان فولاد هرمزگان به دنبال جبران امتیازات از دست رفته در نیمه اول بودند و بازی هماهنگ تری از خود به نمایش گذاشتند اما در پایان گوارتر  ۱۵ بر ۱۱ بازی را واگذار کردند و در پایان کوارتر سوم هم بازی ۵۰ بر ۴۳ بازی به پایان رسید. در کوارتر چهارم و پایانی این دیدار  توپ های فولادی ها وارد سبد نمی شد اما شانس با مشکی پوشان گلنور یار بود و بیشترین پرتاب های آن ها وارد سبد شد تا این کوارتر را هم با نتیجه ۲۲ بر ۱۵ به سود خود به پایان ببرند و در مجموع با نتیجه ۷۲ بر ۵۸  برنده این بازی باشند. 

لیگ دسته یک حرفه ای بسکتبال با حضور ۲۰ تیم در دو گروه پیگیری می شود که فولاد هرمزگان در گروه الف با تیم های آینده سازان تهران، کادرو کرمانشاه، نفت امیدیه، پایش پارت شاهرود، گل گهر سیرجان، اورتای ساری، مهرام، میهن تهران و گلنور اصفهان هم گروه است. 

نوید کهوری نژاد بندری، ستار دشت پیما، امیر دادی زاده، علی شبتاری، محمدامین درویش نژاد، نیما راهی زاده، مهدی پور جاوید، آرین گردی تختی، آریا جعفری، نعمت الله ناصری بازیاری، امیرحسین نادری پور، اسکندر رنجبری، یاشار فتائی، سید علی تشکری و فرزین ذاکری خراجی بازیکنان تیم بسکتبال فولاد هرمزگان را در فصل جاری تشکیل می دهند. ناصر عباس زاده بندری به عنوان سرمربی، محمد صادق مصفا، محمد زارعی کریانی، محید محمدیه بمی، احمدرضا کهوری زاده و محمدرضا ذاکری نژاد دیگر اعضای کادرفنی تیم بسکتبال فولاد هرمزگان را تشکیل می دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها