استاندار هرمزگان:

پیشرفت مطلوب طرح‌های بازآفرینی در محله اسلام آباد/ به زودی، طرح بازآفرینی در محله دو هزار بندرعباس اجرا می‌شود



استاندار هرمزگان با بیان اینکه طرح بازآفرینی محله اسلام آباد پیشرفت مناسبی دارد، گفت:  محله دوهزار به عنوان دومین محله هدف در این طرح انتخاب شده که مراحل طراحی آن در حال انجام است و به زودی عملیات اجرایی آن نیز آغاز می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان در حاشیه بازدید از پروژه‌های توسعه و بازآفرینی شهری بندرعباس گفت: یکی از قول‌هایی که به مردم داده بودیم بازآفرینی شهری به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی، حاشیه شهرها و جاهای بدون معماری مشخص و دقیقی بود و بر همین اساس طرح بازآفرینی محله اسلام آباد را با همت شهردار بندرعباس و اداره کل راه و شهرسازی آغاز کردیم.

وی افزود: محله دوهزار به عنوان دومین محله هدف در طرح بازآفرینی انتخاب شده که مراحل طراحی آن در حال انجام است و به زودی عملیات اجرایی آن نیز آغاز می‌شود.

دوستی با اشاره به وفاق مسئولان در پیشبرد طرح‌ها گفت: تمرکز ویژه‌ای برروی بازآفرینی شهری داریم و باتوجه به منابع مالی که برای این مهم کنار گذاشته‌ایم می توانیم گام‌های مناسبی برای مردم برداریم.

استاندار هرمزگان با اشاره به پروژه توسعه کوهستان‌پارک پنجه‌علی تاکیدکرد: با احداث زیرساخت‌های لازم در منطقه پنجه‌علی و بستر بکر و بی‌نظیر آن برنامه‌هایی در قالب یک ژئوپارک یا مناظر چشم‌نواز شهری و پل معلق در ارتفاع عملیاتی خواهد شد.

دوستی اضافه کرد: بخشی از زیرساخت‌های موردنیاز برای این کوهستان‌پارک تامین شده است اما لازم است منابعی را جهت تسریع در کار درنظربگیریم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از مشاوران خبره در طراحی این تفرجگاه، گفت: مهم‌تر از مسائل عمرانی، بحث تعریف و احصای بسته‌های سرمایه‌گذاری در این پروژه است که می‌تواند با واگذاری و افزایش مشارکت مردم منجر به ایجاد شغل، بالا رفتن گردش‌مالی و تحقق اقتصاد خودگردان در این طرح شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها