انهدام دو باند حرفه ای مواد مخدر و کشف بیش از 3 تن مواد در هرمزگان



مأموران انتظامی استان هرمزگان طی 72ساعت گذشته، 40 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 3 تن و 318 کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

        

به گزارش صبح ساحل، "غلامرضا جعفری"فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در اجرای طرح های پاک سازی و با هدف مبارزه جدی با سوداگران مرگ با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان، طی 72ساعت گدشته 39 طرح ضربتی پاک سازی نقاط آلوده در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح های منسجم ضمن شناسایی و توقیف 25 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر، جمعا 3 تن و 318 کیلو انواع مواد افیونی شامل2تن و 85 کیلو تریاک، 963کیلو هروئین، 111کیلو حشیش، 158 کیلو شیشه و یک کیلو سایر مواد کشف کردند.

سردار "غلامرضا جعفری" با اشاره به انهدام دو باند حرفه ای مواد مخدر طی 72 ساعت گذشته در سطح استان، تصریح کرد: با تلاش همه جانبه صورت گرفته در مدت یاد شده ، 40 قاچاقچی مواد مخدر و 34 خرده فروش دستگیر و همچنین 359 نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری و جهت ادامه روند درمانی تحویل کمپ بازپروری معتادین شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: پليس با به کارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تأمين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند و لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمني و امنيتي در پيشگيري از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طريق سامانه پاسخگوی 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها