لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

سن ایچ ۸ هیچ و دیگر هیچ 



در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم صنایع هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به مصاف سن ایچ ساوه رفت.
به گزارش صبح ساحل،  شاگردان هادی بزوال در تیم صنایع هرمزگان که چند هفته ای است پیروزی نداشتند در این بازی عزم خود را جزم کرده بودند که بازی را با پیروزی به پایان ببرند.
بنفش پوشان هرمزگانی در کمتر از ۱۰ دقیقه در نیمه اول ،  دو گل به ثمر رساندند. ابتدا امیرحسین دهقانی و بعد هم محمد حسین بازیار دروازه سن ایچ ساوه را باز کرد. 
فشار حملات تیم صنایع هرمزگان تمامی نداشت و هر حمله این تیم بوی گل می داد تا این که در کمتر از چهار دقیقه به‌ پایان بازی امیر حسین دهقانی دبل کرد و برای سومین بار دروازه سن ایچ ساوه را باز کرد.
گل چهارم صنایع را هم حسین دهقانی زد تا نتیجه برای شاگردان حسین صبوری در تیم سن ایچ باور نکردنی باشد. پایان کار در نیمه اول گل پنجم صنایع هرمزگان بود که سبحان شراعی آن را به ثمر رساند. 
در نیمه دوم هم شاهد بازی هجومی از سوی بازیکنان تیم صنایع هرمزگان بودیم و سبحان شراعی با زدن گل ششم در این دیدار دبل کرد. سرمربی سن ایچ ساوه که چاره ای برای جبران گل های خورده نداشت خیلی زود دست به پاور پلی زد اما در این سیستم هم موفق نشد و امیرحسین دهقانی گل سوم خودش و هفتم صنایع هرمزگان را زد. محمد علی میرزایی دروازه بان صنایع  برای هشتمین بار دروازه سن ایچ ساوه را باز کرد. 
در سه دقیقه مانده بود به پایان بازی که سن ایچ ساوه از روی نقطه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد علی میرزایی به راحتی آن را گرفت تا دروازه صنایع باز نشود و نتیجه ۸ بر صفر تا پایان باقی ماند و سه امتیاز شیرین به حساب صنایع اضافه شد. 
در این بازی برای صنایع هرمزگان محمد علی میرزایی،  مهرداد خانه داری، امین مراد احمدی،  علیرضا صابری،  علیرضا موسی فرد،  سبحان شراعی،  محمد امین فارسی،  امیرحسین دهقانی،  محمد حسین بازیار،  سروش احمدنیا،  علی کاظمی و حسین رحیمی با هدایت هادی بزوال بازی کردند.
  سن ایچ ۸ هیچ و دیگر هیچ 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها