قاتل ۵ ‌عضو یک خانواده‌ رامسری در سیریک بازداشت شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: پلیس آگاهی استان هرمزگان یک قاتل متواری که در شهرستان رامسر استان مازندران مرتکب قتل ۵نفر از عضای یک خانواده شده بود، در شهرستان سیریک شناسایی و دستگیر شد.

   

به گزارش صبح ساحل،  سردار غلامرضا جعفری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان در پی دریافت نامه واصله از دادگاه کیفری استان هرمزگان مبنی بر قتل 5 نفر ( یک مادر به همراه سه نفر دخترانش و یک جنین شش ماهه ) در شهرستان رامسر در بهمن ماه سال 1381 و متواری شدن قاتل به خارج از کشور، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.  

وی افزود: در بررسی و تحقیقات اولیه صورت گرفته مشخص شد، مادر مقتولین و دخترانش که مشکل اخلاقی داشتند و این موضوع حساسیت خانواده و اطرافیان را برانگیخته و برآن داشته که درصدد قتل آنان بر آیند که با طرح نقشه قتل با یکدیگر توافق کرده و آنان را جهت تفریح و گشت و گذار به شهرستان رامسر برده و در آنجا نقشه شوم و پلید خود را اجرایی کنند.

سردار جعفری اظهار داشت:قاتل در شهرستان رامسر برای تکمیل نیت مجرمانه خود وانجام قتل با اجاره موقت یک منزل مسکونی، در روز دوم حضورشان در دو مرحله جداگانه با ضربات متعدد چاقو چهار نفر اعضای یک خانواده را به قتل رسانده و پس از مخفی کردن اجساد آنان از محل متواری و از کشور خارج شده بود که پس از بیست سال به شهرستان سیریک مراجعه کرده بود.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: بمحض اطلاع مأموران از بازگشت متهم از خارج از کشور اکیپی از ماموران به محل اختفاء نامبرده در یکی از روستاهای تابعه شهرستان سیریک عزیمت و با تحقیقات گسترده میدانی و هماهنگی قضائی متهم را که با با هویت جعلی تردد می کرد شناسایی ودر یک عملیات ضربتی پلیسی دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه متهم در بازجویی های فنی بعمل آمده به قتل های انجام شده به دلیل تعصبات قومی و قبیله ای معترف و سایر عناصر دخیل در این قتل نیز شناسایی شدند، خاطر نشان کرد: قاتل دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب جهت تحمل مجازات روانه زندان شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها