لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور 

فولاد هرمزگان با شکست شروع کرد 



تیم فوتسال فولاد هرمزگان در بازی نخست  از رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه کشور به مصاف تیم  شهدای مدافع حرم علی آباد رفت. 
به گزارش صبح ساحل، از هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به دیدار تیم  شهدای مدافع حرم علی آباد رفت. فولاد هرمزگان دومین فصل حضور خود را در لیگ دسته اول تجربه می کند و در این فصل با اعتماد دوباره به علی امیری مربی و بازیکنان بومی به دنبال جواز صعود به لیگ برتر است اتفاقی که فصل گذشته برای این تیم نیفتاد. 
با شروع نیمه اول شاگردان علی امیری خیلی زود به گل رسیدند و آرش دهقانی برای سفید پوشان هرمزگانی گلزنی کردند.
در ادامه تیم شهدای مدافع حرم علی آباد بازی بهتری به نمایش گذاشت و موفق شد دو گل در کمتر از دو دقیقه به ثمر برساند. ابتدا سعید حاجیلری گل اول را زد و گل دوم هم گل به خودی بود که امیر حسین بلگوری برای تیم علی آباد زد و نیمه نخست با نتیجه دو بر یک به سود تیم شهدای مدافع حرم علی آباد به پایان رسید.‌
در نیمه دوم فولادی ها برای جبران گل خورده بازی را با سرعت بیشتری شروع کردند اما در دقیقه ۲۷ روی ضدحمله دوباره دروازه آن ها باز شد و سعید حاجیلری دبل کرد و گل سوم زردپوشان علی آباد به ثمر رسید.
شاگردان علی امیری در تیم فولاد هرمزگان بعد از دریافت گل سوم تلاش زیادی کردند که حداقل بازی را به تساوی بکشانند و در نخستین بازی خانگی شکست را تجربه نکند اما موفق نشدند و در پایان سه بر یک بازی را واگذار کردند.
در این بازی برای فولاد هرمزگان رضا رنجبر، محمد رضا نوروزی، ایمان‌ سازوار، آرش دهقانی، متین قادری، امیرحسین ماکیانی، افشین علیزاده، امیر حسین بلگوری، محمد رضا هاشمی، رامین بابا جانی،  غلامرضا رحیمی و مهدی حدادی بازی کردند. 
تیم فوتسال فولاد در این فصل در گروه اول با تیم های پالایش نفت آبادان ، شهدا ورزشکار ایلام ۶۵ ، شهدای مدافع حرم علی آباد ، سبحان فلز گرمسار ، نفت امیدیه ، آروین قالا ماکو ، صبا یزد و شهروند ساری هم گروه است‌.
  فولاد هرمزگان با شکست شروع کرد 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها