مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان خبر داد:

جابجایی بیش از ۱۱هزار نفر مسافر در مسیر دریایی شهیدباهنر به شارجه



مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: ۱۱ هزار و ۷۰۳ مسافر از ابتدای سال جاری تا کنون در مسیر دریایی بندر شهید باهنر به شارجه امارات جابه‌جا شدند.

به گزارش صبح ساحل، «حمیدرضا محمدحسینی تختی»، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بندر شهید باهنر که در مسیر مسافری بین‌المللی به بندر شارجه قرار دارد با جابه‌جایی ۱۱ هزار و ۷۰۳ نفر مسافر در این بازه زمانی، توانست رتبه سوم را در بین بنادر مسافری شرق هرمزگان به خود اختصاص دهد.

وی در خصوص میزان ترددهای دریایی در بنادر داخلی شرق هرمزگان نیز گفت: ۲ میلیون و ۱۲۳ هزار مسافر و گردشگر از ابتدای سال جاری تا کنون در بنادر شرق استان جابه‌جایی شده‌اند که نسبت به سال گذشته در این مدت ۴۲ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: بیش‌ترین میزان جابه‌جایی طی این مدت مربوط به بندر شهید حقانی با یک میلیون و ۶۳۸ هزار نفر بوده که نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، میزان جابه‌جایی مسافر و گردشگر در مسیر دریایی بندر شهید حقانی به بندر جزیره هرمز را نیز ۴۷۴ هزار نفر اعلام کرد که این میزان رفت و آمد نسبت به سال گذشته ۵۳ درصد افزایش داشته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها