فرماندار جاسک:

نیروهای بومی در اولویت به‌کارگیری در صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی شهرستان هستند



فرماندار جاسک گفت: صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی فرصت شغلی برای نیروهای بومی این شهرستان فراهم کرده و این نیروها در اولویت به‌کارگیری در اجرای طرح‌ها باشند.

   

به گزارش صبح ساحل، علی مهرانی روز سه‌شنبه گفت: چنانچه به نیرو و تخصصی نیاز است یا در آینده نیاز خواهد شد که درحال حاضر وجود ندارد می‌توان با آموزش، افراد متخصص را تربیت کرد و آموزش هم در برنامه‌های شرکت‌های صنعتی و پیمانکاری فعال در این شهرستان باشد.

وی ادامه داد: البته برخی شرکت‌ها و پیمانکاران اعلام نیاز به نیروهای فنی در چهار رشته از قبیل تأسیسات، ابزار دقیق، جوشکاری و رشته‌های دیگر کرده‌اند که فنی و حرفه‌ای می‌تواند افراد را در این رشته‌ها آموزش دهد.

وی اضافه کرد: علاوه‌بر فنی و حرفه‌ای در حال تجهیز مدرسه‌ای نوساز در روستای گوان با استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و صنایع فعال در منطقه هستیم تا رشته‌های فنی در آن آموزش داده و در آینده با توجه به نیازهایی که به‌وجود خواهد آمد، نیروها به‌کارگیری شوند.

فرماندار جاسک گفت:‌ برخی نیازهای آینده صنایع در حال ایجاد در این منطقه به نیروی انسانی، دریافت شده و همچنان درحال دریافت بوده تا آموزش‌ها متناسب با نیازها باشد و مساله اشتغال افراد بومی از ابتدا در این شهرستان حل شده تا هزینه‌های اجتماعی ایجاد نکند.

مهرانی در زمینه مسوولیت‌های اجتماعی هم بیان کرد:‌ شرکت‌های پیمانکاری، پالایشگاهی و پتروشیمی درحال راه‌اندازی در این شهرستان در روستاهای اطراف خود خدماتی به مردم در قالب مسوولیت‌های اجتماعی داده‌اند اما درصدد هدایت متمرکز مسوولیت‌های اجتماعی بر اساس نیازهای عمده شهرها و روستاهای اطراف آن‌ها و نظارت بر اجرای این مسوولیت‌ها هستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها