هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۸۸۸ هزار تومان رسید



قیمت طلا در حالی نجومی شده که امروز هم با افزایش قیمت، هر گرم طلای ۱۸ عیار با سقف شکنی به یک میلیون و ۸۸۸ هزار تومان رسید.
     
به گزارش صبح ساحل، قیمت طلا در لحظه تنظیم این خبر به هر گرم یک میلیون و ۸۸۸ هزار تومان رسیده و افزایش قیمت دلار و سکه نمایانگر روند افزایشی قیمت در بازار طلاست.

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران ددر این مورد با بیان اینکه شک نداشته باشید که تا زمانی که قیمت دلار در بازار غیررسمی کانال شکنی می‌کند شاهد افزایش پرسرعت قیمت طلا و سکه خواهیم بود، گفته بود: قیمت طلا در بازار داخل از قیمت انس جهانی و قیمت دلار تبعیت می‌کند، ادامه داد: با نوسانی که قیمت دلار در بازار دارد شک نداشته باشید که قیمت طلا افزایش خواهد یافت.

جهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

این کارشناس صنعت طلا و جواهر تصریح کرد: با جهش قیمت طلا و سکه، کسانی که پس اندازی دارند یا در جایی سرمایه گذاری کرده اند طبیعتا به سمت بازار طلا و سکه می‌آیند تا از این نوسانات بیشترین سود را ببرند و این تقاضای جدید برای خرید طلای آب شده و سکه خواهد بود. مصنوعات طلا همچنان میزان تقاضای همیشگی را دارند و در این دو ماهه اخیر تقاضا برای آن‌ها افزایش نداشته است.

محمدولی ادامه داد: هرچند افزایش تقاضا به گرانی در بازار طلا و سکه دامن می‌زند، اما اصلی‌ترین عامل افزایش قیمت ها، نوسانات قیمت دلار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها