مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان خبر داد:

تدوین تقویم آموزشی برای کارکنان دولتی و شرکت‌های وابسته و مدارس هرمزگان



مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از تدوین تقویم آموزشی برای کارکنان دولتی و شرکت‌های وابسته و مدارس استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «محمد محسنی»، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان روز پنج‌شنبه 8 دی‌ماه 1401 با اعلام این خبر گفت: هدف از تدوین تقویم آموزشی افزایش آگاهی نسبت به گردشگری، صنایع‌دستی و شناخت میراث‌فرهنگی و داشته‌های تمدنی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان ادامه داد: زمانی می‌توانیم حوزه مأموریت ادارات و سازمان‌های خود را پیش ببریم که دیگر همکاران در ادارات و ارگان‌های استانی با حوزه مأموریت ما آشنایی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در این تقویم آموزشی، طرح «گام» گردشگری از مدرسه نیز گنجانده‌شده، افزود: این‌یک سرمایه‌گذاری علمی برای آینده است چراکه اکنون هر دانش‌آموزی کارکرد و مدل اقتصاد گردشگری را بداند در آینده خیل عظیمی از نیروهای مجرب در زمینه گردشگری را تربیت‌کرده‌ایم. 

محسنی در ادامه گفت: تجربه موفق خیلی از کشورهای دنیا در درآمد ناشی از فعالیت‌های مختلف، این است که در زمینه آموزش جامعه به‌خصوص دانش آموزان وقت که هم‌اکنون خود مجریان قوانین، مقررات و عامل اهداف دولت‌ها هستند، بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تصریح کرد: لذا اجرای برنامه آموزش جامعه در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی می‌تواند آینده اقتصادی گردشگری و منفعت عمومی را تضمین کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها