نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی:

اگر به انگیزه و باور برسیم هر کاری شدنی است



نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  در نشست  رویداد توانمند سازی همنا در بندرعباس  با بیان این که حوزه ورزش و جوانان دو حوزه خطیر است، گفت: مدیر‌کل ورزش و جوانان هرمزگان  با تعامل خوبی که با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استانداری و مدیران استانی دارد به خوبی این حوزه را مدیریت می کند.
احمد مرادی بیان داشت:  امیدوارم نتیجه این نشست و رویداد برای جوانان مثمر باشد و سمن ها و سازمان های مردم نهاد به عنوان گروه های مردمی به دنبال مطالبه گری در حوزه فرهنگی و اجتماعی باشند.وی با بیان این که جنسیت در کسب آموزش مطرح نیست افزود : جوانان به هر طریقی در تمام دوره های آموزشی شرکت کنند زیرا این دوره ها  باعث پیشرفت و پیشبرد اهداف در جهت حل مسائل  می شود و هر چه تجربه کامل تری در این دوره ها بیاموزید قطعا موفق تر خواهید شد.
وی  با اشاره به این که  در این برهه زمانی برای موفقیت باید انگیزه، باور و اعتقاد را در خود تقویت کنیم و اگر به انگیزه و باور برسیم هر کاری شدنی است ، عنوان کرد : اگر به دنبال کمک به مردم باشیم استان ، کشور و دنیا را تکان می دهیم . این مسئول با اشاره به این که  مدیران از ظرفیت همکاران خود استفاده کنند ، مطرح کرد : برای حمایت و امداد رسانی باید انسانیت مد نظر  قرار گیرد. 
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این نشست ها یک روز زمان می برد اما در پیشبرد اهداف بسیار موثر است و در آینده تاثیرات آن را می بینیم  و امیدوارم نتیجه این نشست اتفاق بسیار خوبی برای جوانان استان داشته باشد. 

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها