گام بلند راهداری هرمزگان برای توسعه راه های روستایی کوهشاه احمدی و رودان:

مشکلات و موانع اجرایی پروژه‌ها به لحاظ کمی و کیفی بررسی شد / پروژه‌های دهستان کوهشاه، پیشرفت مناسبی دارند


نویسنده: صبح ساحل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان در جریان بازدید از پروژه‌های در حال اجرا در بخش رودخانه شهرستان رودان و بخش احمدی شهرستان حاجی آباد ، گفت:«پروژه‌های حوزه دهستان محروم کوهشاه بخش احمدی فعال و در حال اجرا است». عباس شرفی به همراه معاون فنی و راه روستایی و معاون راهداری و جمعی از مسئولین ادارت ستادی تصمیم گیر اداره کل از پروژه‌های در حال اجرا در بخش رودخانه شهرستان رودان و بخش احمدی شهرستان حاجی آباد بازدید کردند.


به گزارش صبح ساحل، در این بازدید مسائل مرتبط با پروژه‌های پل بزرگ ماشنگی و راه مهم و شبکه‌ای پور به مازگرد و راه کوهشاه جنوبی حدفاصل احمدآباد تا آببید و چالتان تا حسن‌آباد و راه کوهشاه شمالی حدفاصل چاله مورت تا بنه دان از نزدیک موردبررسی قرار گرفت و مشکلات و موانع اجرایی پروژه‌ها به لحاظ کمی و کیفی بررسی شد.

پروژه پل ماشنگی با 9 دهانه 20 متر از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار منطقه رودخانه و برقرارکننده ارتباط شهرستان رودان با شهرستان حاجی‌آباد و روستاهای منطقه در مواقع بارندگی و جاری شدن سیل است که عملیات اجرایی آن از هفته دولت سال جاری شروع‌شده و با سرعت خوبی در حال اجرا است و تا پایان سال 1402 مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

4پروژه پور به مازگرد و احمدآباد به آببید و حسن‌آباد به چالغان و چاله مورت به بنه دان به طول کل 65 کیلومتر با مبلغ کل 210 میلیارد تومان نیز از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار منطقه کم برخوردار کوهشاه هستند که در حال حاضر همگی فعال بوده و پس از بهره‌برداری بخش عمده‌ای از مشکلات تردد در حوزه راه‌های منطقه کوهشاه احمدی رفع خواهد شد.

  

  مشکلات و موانع اجرایی پروژه‌ها به لحاظ کمی و کیفی بررسی شد / پروژه‌های دهستان کوهشاه، پیشرفت مناسبی دارند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها