در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی؛

مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در شهرداری بندرعباس برگزار شد



در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در شهرداری بندرعباس با حضور سردار اباذری سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، مدیران و کارمندان شهرداری در محوطه شهرداری برگزارشد.


به گزارش صبح ساحل؛ «مهدی نوبانی»، شهردار بندرعباس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز فضای شهرداری بندرعباس با حضور این شهید گمنام دفاع مقدس عطرآگین شد و میزبانی از شهید گرانقدر برای شهرداری بندرعباس افتخار بزرگی است که منشأ خیر و برکتی برای شهر بندرعباس خواهد بود.


نوبانی گفت: شهداء با ارجح دانستن رضایت پروردگار بر امیال خود، خالصانه جان شیرین خود را در راه اعتلای آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مسیر الی الله تقدیم نمودند.


شهردار بندرعباس گفت: امروز عزت،سربلندی و افتخار ایران اسلامی به برکت خون شهداء است و همه ما وظیفه داریم بصورت صادقانه به مردم خدمت رسانی کنیم تا مشکلات مردم حل شود.


سردار «اباذر سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این مراسم گفت: شهیدان والامقام نماد استقامت، پایداری و اقتدار ملت و کشور ایران هستند که دشمنان حتی از نام آن‌ها هراس دارند. سالاری افزود: عزت و آبروی امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و فداکاری خانواده شهداست و نباید این رشادت‌ها و فداکاری‌ها به فراموشی سپرده شود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها