لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

بنفش پوشان هرمزگانی در حد و اندازه خود ظاهر نشدند 



تیم صنایع هرمزگان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به دیدار مقاومت البرز رفت. 
 
 
به گزارش صبح ساحل، در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم فوتسال صنایع در سالن فجر بندرعباس به مصاف نماینده البرز رفت. 
دیدار رفت دو تیم در کرج با تساوی ۱ - ۱ به پایان رسیده بود و شاگردان هادی بزوال در دیدار برگشت آمده بودند که با دست پر بازی را به پایان ببرند. 
دو تیم در نیمه نخست بازی پایاپای انجام دادند اما در یک دقیقه پایانی این نیمه زردپوشان مقاومت البرز توسط بهروز عظیمی به گل رسیدند و با برتری به رختکن رفتند.
در نیمه دوم تیم مقاومت البرز آمده بود تا از اندوخته خودش دفاع کند و بیشتر عقب بازی می کرد.
بنفش پوشان هرمزگانی که به دنبال جبران گل خورده بودند بی مهبا حمله می کردند تا این که روی یکی از حملات خود ضد حمله خوردند و بهروز عظیمی برای مقاومت دبل کرد و نتیجه بازی را دو بر صفر به سود نماینده البرز شد.
شاگردان هادی بزوال که اصلا این نتیجه را باور نداشتند بر حملات خود اضافه کردند تا این که در دقیقه ۳۰ بازی امیرحسین دهقانی گل اول را برای تیمش به ثمر رساند تا فاصله گل کمتر شود. در ادامه تلاش بازیکنان هرمزگانی به جای نرسید و بازی با نتیجه دو بر یک به سود مقاومت البرز به پایان رسید. 
در این دیدار  برای تیم صنایع هرمزگان، محمد بنی اسدی، محمد علی میرزایی،  محمد امین سالاری، حسین رحیمی،  امیر حسین دهقانی، علی جوذری، محمد حسین بازیار،  سروش احمدنیا، سبحان شراعی، جعفر نجفی،  امین مراد احمدی و علی موسی فرد با هدایت هادی بزوال بازی کردند.  مهرداد لطفی سرمربی تیم مقاومت البرز هم در این بازی از وجود علی رحیمی، احمد رضا خسروانی، سید احسان سهیلی مقدم، سهیل جامدی، سید فخرالدین موسوی،  بهروز عظیمی،  منصور رفیع نیا، علی ابراهیمی،  عرفان حسین زاده ، علیرضا بهلولی،  حسام الدین بابایی و محمد ابراهیمیان بهره برد.
 
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها