ثبت‌نام اعتکاف دانشگاهیان هرمزگان تا ۱۲ بهمن‌ماه ادامه دارد



مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان گفت: ثبت‌نام اعتکاف ماه رجب ویژه دانشگاهیان در این استان آغاز شده و تا ۱۲ بهمن‌ماه ادامه دارد.

به گزارش صبح ساحل، «حجت الاسلام سید عباس تقوی»، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان گفت: دانشجویان، استادان، کارکنان و خانواده اساتید و کارکنان می‌توانند در این اعتکاف که از ۱۳ تا ۱۵ رجب المرجب ۱۴۴۴ (مصادف با ۱۵ تا ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) در مساجد سه دانشگاه برگزار می‌شود ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام به ۲ روش حضوری با مراجعه به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و غیر حضوری با مراجعه به لینک ثبت‌نام ارسال شده در گروه‌های دانشجویی به نشانی https://survey.porsline.ir/s/nzNEvo۹d امکان‌پذیر است و هزینه شرکت در این دوره هم ۵۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: سه دانشگاه شامل دانشگاه هرمزگان، آزاد اسلامی واحد بندرعباس و علوم پزشکی هرمزگان برای برگزاری اعتکاف دانشگاهیان آماده شده که ۲ دانشگاه هرمزگان و علوم پزشکی هرمزگان ویژه اعتکاف خواهران و داشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس ویژه اعتکاف برادران هستند.

مسوول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان افزود: اعتکاف ماه رجب در سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی و رعایت دستورکارهای بهداشتی برای پیشگیری از انتشار این بیماری برگزار نشد و برخی دانشگاه‌ها اعتکاف ماه رمضان را برگزار کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها