معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان خبرداد:

میزبانی هرمزگان از دانش‌آموزان ورزشکار کشور در بهمن‌ماه



معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مسابقات رشته‌های فوتسال و دوومیدانی دختران و پسران ۳۲ استان کشور از نهم تا ۲۳ بهمن‌ماه سال‌جاری به میزبانی شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مهدی فولادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات «یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه» است، اظهار افزود: مسابقات فوتسال و دومیدانی پسران متوسطه دوم از نهم تا ۱۵ بهمن و مسابقات فوتسال و دومیدانی دختران کشور نیز از ۱۷ تا ۲۳ بهمن‌ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از یکهزار و ۴۰۰ نفر از سراسر کشور در این مسابقات مهمان آموزش و پرورش هرمزگان هستند، افزود: تاکنون برای حضور در این مسابقات بیش از یکهزار و ۱۵۰ دانش آموز متوسطه دوم از ۳۲ استان کشور، آمادگی خود را اعلام کرده اند و ۲۵۶ سرپرست و مربی نیز این دانش‌آموزان را همراهی خواهند کرد.

به گفته فولادی، این مسابقات که در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد، با هدف ترویج فرهنگ و منش پهلوانی، ایثار و از خودگذشتگی بوده و این دوره بنام شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه مزین شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: افتتاحیه این مسابقات ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۵ با حضور مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی در بندرعباس برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها