طی 18 سال اخیر:

آزادی ۳۶۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در هرمزگان



رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در هجده سال اخیر با کمک های ستاد دیه این استان، ۳ هزار و ششصد و شانزده زندانی جرایم غیر عمد، آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشته اند. 

         

به گزارش صبح ساحل، «مجتبی قهرمانی» رئیس کل دادگستری هرمزگان و رئیس هیئت امنای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان از پایان دوره خدمت احمد مرادی نژاد به عنوان مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان خبر داد.

وی تصریح کرد: طی 18 سال مدیریت مرادی نژاد بر ستاد دیه استان هرمزگان، ۳ هزار و ششصد و شانزده زندانی جرایم غیر عمد با مجموع بدهی بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال در نتیجه حمایت های این ستاد از زندانهای استان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشته اند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین اظهار کرد: در رتبه‌بندی کشوری، استان هرمزگان با داشتن تنها ۴۰ زندانی جرایم مالی، کمترین جمعیت محکومین مالی را به خود اختصاص داده است.

قهرمانی همچنین با تشکر و قدردانی از تلاش ها و خدمات احمد مرادی نژاد مدیر سابق نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان برای وی آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

وی در خاتمه بیان داشت: تا تعیین مدیر جدید نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان هرمزگان، مصطفی کیشانی مدیر کل زندانهای استان به عنوان سرپرست نمایندگی ستاد دیه هرمزگان منصوب شده و عهده دار امور خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها