لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور:

فولاد هرمزگان به صدرنشین هم رحم نکرد



در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم در خانه به مصاف سبحان فلز گرمسار رفت.

     
به گزارش صبح ساحل،  قرمز پوشان هرمزگانی در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس با تیم صدرنشین گروه اول سبحان فلز گرمسار دیدار کرد.‌ شاگردان علی امیری در تیم فولاد هرمزگان با سه پیروزی پیاپی و با ترکیب ، عارف شبانه گرد،  محمد رضا نوروزی،  بهزاد میری زاده، ایمان‌ سازوار،  متین قادری،  آرش دهقانی،  رامین بابا جانی ، افشین علی زاده، غلامرضا رحیمی،  محمد رضا هاشمی پور، امیرحسین بلگوری و ابوالفضل دل زنده نژاد مقابل سبحان فلز گرمسار صف آرایی کردند و از سوی دیگر ، سید محمد یحیی زاده سرمربی آبی پوشان گرمسار ترکیب محمد میرزایی،  حامد علی بیگی، مهرداد کریمی، امین قنبری، مرتضی صالحی، وحید کاظمی،  ابراهیم قبادی، علی محمودی   مهدی زاهدی، شهاب فتحی زاده، حمید رضا کریمی و بهنام فکور را به بازی فرستاد.‌
تا قبل از این دیدار فولاد با ۹ امتیاز در رتبه ششم و سبحان فلز  با کسب ۱۴ امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی گروه اول  جای گرفته بودند.  دو تیم با احتیاط این که گلی دریافت نکنند بازی را شروع کردند و حملاتی روی دروازه هم داشتند.
در دقیقه ۱۲ بازی بود که مرتضی صالحی موفق شد گل اول را برای آبی پوشان  سبحان فلز گرمسار به ثمر برساند.
پس از این گل قرمز پوشان هرمزگانی روی به بازی هجومی آوردند تا گل خورده را جبران کنند اما در نیمه نخست موفق به این کار نشدند و بازی در ۲۰ دقیقه اول یک بر صفر به سود سبحان فلز گرمسار به پایان رسید.
در نیمه دوم شاگردان علی امیری در تیم فولاد هرمزگان بازی را هجومی تر شروع کردند اما در یک ضد حمله برای بار دوم دروازه های آن ها باز شد و مرتضی صالحی برای سبحان فلز گرمسار دبل کرد.
در دقیقه ۲۵ بازی بود که روی یک کار گروهی فولاد هرمزگان به گل اول خودش دست یافت و بهزاد میری زاده برای قرمزپوشان گلزنی کرد و اختلاف را به یک گل رساند.
فولادی ها دست از حملات خود بر نداشتند و در دقیقه ۳۷ بهزاد میری زاده روی یک ضربه ایستگاهی دبل کرد و برای بار دوم دروازه سبحان فلز گرمسار را باز کرد تا سه دقیقه پایانی شاهد یک بازی حساس و جذاب از دو تیم باشیم.
ایمان سازوار در دقیقه ۳۸ گل زیبای را به ثمر رساند تا فولاد بازی باخته را با پیروزی دنبال کند.
برتری سه بر دو فولاد هرمزگان تا پایان نیمه دوم باقی ماند و چهارمین برد پیاپی شاگردان علی امیری رقم خورد و فولاد هرمزگان با ۱۲ امتیاز به دو قدمی تیم صدرنشین سبحان فلز گرمسار رسید.

    

فولاد هرمزگان به صدرنشین هم رحم نکرد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها