مجوز حضور هواداران در مسابقات لیگ دوم صادر شد



مجوز حضور هواداران در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور صادر شد.
   
به گزارش صبح ساحل، ؛ سازمان لیگ شب گذشته با صدور اطلاعیه‌ای بدون اشاره به لیگ‌های پایین‌تر اعلام کرد؛ بر اساس مصوبات ستاد حضور تماشاگران فدراسیون فوتبال؛ مجوز حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر و لیگ یک صادر شد و بدین ترتیب کلیه مسابقات این دو لیگ از هفته جاری با رعایت مصوبات و پروتکل‌های اجرایی ستاد با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

پس از صدور اطلاعیه سازمان لیگ؛ این سوالات در ذهن همگان علی الخصوص هواداران و عوامل باشگاه‌هایی لیگ دویی شکل بست که آیا مجوز حضور تماشاگران فقط برای مسابقات لیگ برتر و یک صادر شده و این مجوز شامل مسابقات لیگ دو نمی‌شود؟ برای اطلاع از پاسخ این سوال خبرنگار دی‌اسپورت به سراغ امیرحسین فراهانی مسئول لیگ دو رفت تا پاسخ این سوال را از زبان وی جویا شود؛ فراهانی در این خصوص اظهار داشت: بدنبال صدور مجوز حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر و لیگ یک همین مجوز برای مسابقات لیگ دو نیز با شرط رعایت تمامی موارد و مصوبات ستاد حضور تماشاگران صادر شده است.

مسئول لیگ دو افزود: باشگاه‌های لیگ دسته دوم می توانند با هماهنگی لازم با کمیته مسابقات و روابط عمومی و فرهنگی سازمان لیگ و با رعایت کلیه مواردی که در مصوبات ستاد آمده است از هفته چهاردهم مسابقات خود را با حضور تماشاگران برگزار کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها