لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور:

صنایع هرمزگان فردا در بندرعباس بازی می کند



 هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور فردا پنجشنبه برگزار خواهد شد.

    
به گزارش صبح ساحل،  دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور فردا پنجشنبه در شهرهای بندرعباس، سیرجان ، کلاردشت، تهران ، مشهد،  البرز و ورزقان برگزار خواهد شد.
تیم فوتسال صنایع هرمزگان که در هفته گذشته در بندرعباس موفق شد در یک بازی نزدیک سه بر دو گهر زمین سیرجان را شکست داد این هفته هم در خانه از تیم قند کاترین آمل میزبانی می کند. تا پایان هفته بیست و دوم تیم صنایع هرمزگان با ۲۴ امتیاز در مکان دهم ایستاده است و تیم کاترین هم با ۲۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان یازدهم قرار گرفته است .
این هم امتیاز بودن دو تیم حساسیت بازی را دو چندان کرده است و شاگردان هادی بزوال در تیم صنایع قدر این میزبانی را به خوبی خواهند دانست.
در سایر دیدارهای این هفته گهر زمین سیرجان با سن ایچ ساوه بازی می کند. زندی بتن کلاردشت در خانه از تیم گیتی پسند اصفهان میزبانی می کند. سفیر گفتمان با  فرش آرا دیدار خواهد کرد.  چیپس کامل مشهد با فردوس قم دیدار خواهد کرد. مقاومت البرز از تیم فولاد زرند ایرانیان و مس سونگون ورزقان از تیم کراپ الوند میزبانی خواهد کرد.
تا پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم مس سونگون ورزقان با ۶۰ امتیاز در صدر جدول آقایی می‌کند. نزدیک ترین تیم به مس سونگون ورزقان در جدول رده بندی تیم گیتی پسند اصفهان با ۵۲ امتیاز است.
 کراپ الوند ایرانیان ۴۶ امتیاز دارد و در مکان سوم ایستاده است. سن ایچ ساوه با ۴۳ امتیاز چهارم ، گهر زمین سیرجان با ۳۴ امتیاز پنجنم، زندی بتن کلاردشت و سفیر گفتمان تهران ۳۰ امتیازی هستند و به دلیل تفاضل گل مکان های ششم و هفتم را به خودشان اختصاص داده اند.  فولاد زرند ایرانیان با ۲۸ امتیاز هشتم، فرش آرا مشهد با ۲۶ امتیاز نهم،  صنایع هرمزگان و تیم کاترین هم با ۲۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل دهم و يازدهم،  آنا صنعت پاسارگاد قم با ۱۹ امتیاز دوازدهم،  مقاومت البرز با ۱۸ امتیاز سیزدهم و رکن آذین خاورمیانه مشهد با ۸ امتیاز عنوان چهاردهمی را در اختیار دارد.
10:25
10:26

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها