لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

صنایع هرمزگان در خانه مغلوب شد



در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم صنایع هرمزگان در خانه مغلوب شد.‌

به گزارش صبح ساحل،  دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز پنجشنبه در شهرهای بندرعباس، سیرجان ، کلاردشت، تهران ، مشهد،  البرز و ورزقان برگزار شد و شاگردان رضا هنگام پور در تیم صنایع در سالن فجر بندرعباس شکست دیگری را تجربه کردند.
تیم فوتسال صنایع هرمزگان که در هفته گذشته در بندرعباس موفق شد در یک بازی نزدیک سه بر دو گهر زمین سیرجان را از پیش رو بردارد در این هفته با اختلاف یک گل بازی را به قند کاترین آمل واگذار کرد.‌
تا قبل از این دیدار دو تیم صنایع هرمزگان  و قند کاترین آمل در جدول رده بندی در عدد ۲۴ مساوی بودند و تنها به دلیل تفاضل گل جایگاه دهم و یازدهم را در اختیار داشتند.  این هم امتیاز بودن دو تیم حساسیت بازی را دو چندان کرده اما در پایان مسعود محمدی سنگربان تیم قند کاترین آمل در چندین موقعیت باعث شد تا توپ های بازیکنان صنایع گل نشود و  تیمش دو بر یک پیروز بازی باشد. امیر رضا خون جهان بازیکن هرمزگانی تیم قند کاترین آمل یک گل و یک پاس گل همه کاره تیمش بود.
در این بازی تنها گل صنایع هرمزگان را محمد بنی اسدی زد و دو گل تیم  قند کاترین آمل را محمد گراوند و امیر رضا خون جهان زدند. صنایع هرمزگان با این شکست با ۲۴ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده قرار گرفت.‌
در سایر دیدارهای این هفته گهر زمین سیرجان با سن ایچ ساوه بازی کرد که در پایان سه سه مساوی شدند.
زندی بتن کلاردشت در خانه از  تیم گیتی پسند اصفهان میزبانی کرد که پنج بر یک بازی را واگذار کرد.
سفیر گفتمان با  فرش آرا دیدار  کرد و حریفش را پنج بر دو شکست داد. رکن آذین خاورمیانه مشهد با آنا صنعت قم دیدار  کرد که این بازی سه بر صفر به سود آنا صنعت قم شد. مقاومت البرز از تیم فولاد زرند ایرانیان میزبانی کرد که در پایان مهمان دو بر صفر پیروز شد.
مس سونگون ورزقان از تیم کراپ الوند میزبانی  کرد و مس سونگون سه بر دو بازی را به کراپ واگذار کرد.
تا پایان هفته بیست سوم‌ لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم مس سونگون ورزقان با ۶۰ امتیاز در صدر جدول ایستاده است.  نزدیک ترین تیم به مس سونگون ورزقان در جدول رده بندی تیم گیتی پسند اصفهان با ۵۴ امتیاز است و در مکان دوم قرار گرفته است.
 کراپ الوند ایرانیان ۴۹ امتیاز دارد و در مکان سوم ایستاده است. سن ایچ ساوه با ۴۴ امتیاز چهارم ، گهر زمین سیرجان با ۳۵ امتیاز پنجم، سفیر گفتمان تهران با  ۳۳ امتیاز ششم ، فولاد زرند ایرانیان با ۳۱ امتیاز هفتم،
زندی بتن کلاردشت با ۳۰ امتیاز هشتم ، قند کاترین آمل با ۲۷ امتیاز نهم ، فرش آرا مشهد با ۲۶ امتیاز دهم، ،  صنایع هرمزگان با ۲۴ امتیاز یازدهم،  آنا صنعت پاسارگاد قم با ۲۳ امتیاز دوازدهم،  مقاومت البرز با ۱۸ امتیاز سیزدهم و رکن آذین خاورمیانه مشهد با ۸ امتیاز عنوان چهاردهمی را در اختیار دارد و چند هفته زودتر راهی لیگ دسته اول شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها