آغاز مزایده اموال منقول سازمان تملیکی در ۳۰ استان کشور از امروز



قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری مزایده اموال منقول این سازمان از امروز خبر داد

   

به گزارش صبح ساحل، صاحب حجتی با اشاره به شروع مزایده الکترونیکی اموال منقول ماهانه از امروز ۹ بهمن در ۳۰ استان کشور، گفت: مزایده شماره ۲۶۵ سازمان طبق روال گذشته مزایده اموال منقول از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت انجام خواهد شد.
قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کل کالا‌های عرضه شده در این مزایده سراسری بیش از ۹۶۱ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است. وی افزود: بیشترین کالا‌ها در این مزایده به ترتیب از سوی استان‌های هرمزگان، آذربایجان غربی، تهران و آذربایجان شرقی عرضه خواهد شد.
سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: کالا‌های عرضه‌شده در این مزایده شامل ماشین‌آلات راهسازی، مقادیری طلا، لوازم خانگی، پوشاک و دخانیات به شرط صادرات و اسباب‌بازی است.
براساس این گزارش، شرکت در مزایده برای عموم مردم آزاد است و متقاضیان تا تاریخ ۱۶ بهمن می‌توانند از کالا‌های مورد نظر بازدید و پیشنهاد‌های خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ، متقاضیان برای دریافت جزئیات اقلام مزایده به آدرس TAMLIKI.IR مراجعه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها