رئیس  هیات جودو  هرمزگان:

پیشرفت و توسعه جودو میناب بسیار چشمگیر است



رئیس هیات جودو هرمزگان از روند برگزاری جشنواره استانی در شهرستان میناب بازدید به عمل آورد.

  

   
به گزارش صبح ساحل، فاطمه نگهداری رئیس  هیات جودو  هرمزگان ، مصطفی کشاورز نایب رئیس و مرتضی محمد پور رئيس کمیته مسابقات  با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب از روند برگزاری جشنواره استانی  جودو که به میزبانی میناب برگزار خواهد شد بازدید کردند.
این جشنواره  با حضور جمع زیادی از جودوکاران سراسر استان به میزبانی هیات جودو شهرستان میناب و همزمان با ولادت حضرت علی علیه السلام و دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
  رئیس هیات جودو هرمزگان با حضور در محل اداره ورزش و جوانان و در جمع هیئت رئیسه جودو میناب گفت:  کریمی رئیس هیات جودو میناب یکی از فعال ترین  رؤسای هیات های شهرستان ها می باشد که با برنامه و هدفمند کلیه فعالیت های جودو شهرستان را  پیگیری می‌کند. ایشان در کلیه فعالیت ها  هماهنگی و تعامل بسیار عالی با هیات  استان داشته است ، در همین راستا هیات جودو استان نیز  حمایت خود را نشان داده است.
رئیس هیات جودو میناب با استفاده از ظرفیت سازمان ها و افراد توانمند در مجموعه هیات جودو توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته است و پیشرفت و توسعه جودو میناب بسیار چشمگیر بوده است.
مدیریت برگزاری جشنواره استانی رویداد بسیار بزرگی است که با هماهنگی و پیگیری  ایشان انجام می‌شود و بسیار قابل تقدیر است . رئیس هیات جودو هرمزگان همچنین از زحمات امین کریمی مربی توانمند میناب و مجید سهرابی رئیس سابق جودو میناب  تشکر کرد .
فاطمه نگهداری و تیم همراه از محل دفتر هیات جودو میناب و همچنین محل برگزاری جشنواره استانی جودو بازدید کردند.  مصطفی کشاورز نایب رئيس هیات جودو هرمزگان بیان داشت در این جشنواره باید  برنامه فرهنگی نیز مد نظر قرار بگیرد تا خردسالان جودوکار به اهمیت و ارزش مناسبات فرهنگی و دینی نیز آشنا شوند. 
مرتضی محمد پور مسئول کمیته مسابقات استان پیشنهاداتی جهت برگزاری هرچه بهتر این جشنواره بیان نمود. میرزا کریمی رئیس هیات جودو شهرستان میناب خلاصه ای از فعالیت های جودو شهرستان ارایه نمود و
خانم یگانه نایب رئیس جودو میناب و رحیم زاده عضو هیئت‌ رئیسه جودو میناب به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
در پایان از سوی هیات جودو استان از زحمات میرزا کریمی رئیس هیات جودو شهرستان ، سلیمان کریمی رئیس شورای اسلامی حاجی خادمی میناب تقدیر شد .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها