فوتسال دانش‌آموزی کشور

هرمزگان در یک قدمی فینال 



در مرحله یک چهارم نهائی مسابقات فوتسال دانش آموزی کشور ، دانش آموزان هرمزگانی حریف همدانی خود را شکست دادند. 
 
به گزارش صبح ساحل، دانش آموزان هرمزگان با شکست تیم دانش آموزی همدان به جمع چهار تیم برتر راه یافت.‌
تیم دانش آموزی هرمزگان  موفق شد ، تیم همدان را با سه گل شکست دهد و به همراه تیم های اصفهان، بو شهر و خراسان رضوی به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی فوتسال پسران کشور راه یافت.
مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در بازی ابتدائی سالن فجر بندرعباس که ساعت ۱۷ برگزار شد، دو تیم بوشهر و خراسان جنوبی به مصاف هم رفتند که تیم بوشهر با نتیجه دو بر صفر از سد حریف خود گذشت و به جمع چهار تیم برتر راه یافت.
وی افزود: تیم فوتسال پسران متوسطه دوم هرمزگان با یک بازی برتر توانست تیم یک دست همدان را از پیش رو بردارد تا حریف تیم بوشهر در دیدار ما قبل فینال شود.
فولادی بیان داشت:  بازی دو تیم اصفهان و اردبیل که در سالن رفاه کارگران بندرعباس برگزار شد، در پایان وقت قانونی به تساوی بدون گل انجامید و در ضربات پنالتی این تیم اصفهان بود که با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: در دیگر بازی سالن رفاه کارگران، تیم خراسان رضوی رضوی در یک باز پرگل و با نتیجه شش بر یک تیم کهگیلویه و بویر احمد را با شکست بدرقه کند و برای رفتن به فینال باید به مصاف اصفهان برود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها