مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس خبر داد:

احداث بوستان محله‌ای شاه حسینی با مساحت 1638 متر مربع


نویسنده: سامیه طهورنیان

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس از احداث بوستان محله ای شاه حسینی با مساحت 1638 متر مربع در ابتدای ۱۵ خرداد شمالی خبر داد و گفت:«ضمن تأکید بر نقش توسعه و احداث محله ای در ارتقای کیفیت محیط شهری، از پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی عملیات احداث بوستان محله ای درخت سبز با مساحت1638 متر مربع خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، عباس بهمن زاده اظهار کرد: «از جمله اقداماتی که می توان در راستای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان اجرایی کرد، احداث و توسعه پارک های محله ای در سطح شهر می باشد که علاوه بر فراهم کردن زمینه مناسب برای تفریح و سرگرمی ساکنین محلات و خانواده ها، موجب افزایش مراودات اجتماعی و همگرایی نیز می شود».
مدیر منطقه سه با اشاره به عملیات اجرایی احداث پارک محله ای در میدان نبوت، افزود:« بوستان محله ای درخت سبز در کمربندی با مساحت 1638 متر مربع، شامل امکاناتی چون وسایل بازی کودکان، وسایل ورزش صبحگاهی، مبلمان پارکی ، سطل پاندولی پایه چراغ روشنایی بوستان و فضای سبز می باشد که عملیات احداث این بوستان توسط عوامل عمرانی منطقه آغاز گردیده و در حال حاضر بیش از 60درصد پیشرفت فیزیکی داشته است».
وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت محیط شهری، توجه بیشتر به رفاه شهروندان و همچنین افزایش سرانه فضاهای سبز از مهم ترین اهداف احداث پارک های درون محلی است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها