شهردار بندرعباس در یک نشست خبری عنوان کرد:

افتتاح پل معلق ۲۶۰ متری در کوهستان پارک پنجه علی/ اولویت شهرداری، زیباسازی شهری و رفاه شهروند است


نویسنده: سامیه طهورنیان

نشست خبری پروژه های دهه فجر شهرداری بندرعباس برگزار شد و شهردار بندرعباس به همراه مدیران چهار منطقه شهرداری بندرعباس به تشریح پروژه های آماده بهره برداری به مناسب این ایام پرداخت و از افتتاح پل معلق ۲۶۰ متری در ارتفاع ۸۵ متری منطقه کوهستان پارک پنجه علی خبر داد. 
 
به گزارش صبح ساحل، مهدی نوبانی در نشست خبری پروژه های دهه فجر شهرداری بندرعباس، گفت:« زیباسازی و فضای سطح شهر، احداث پارک های جدید و رفع مشکلات پارک های قدیمی، بهره‌برداری از زمین ورزشی فوتبال، والیبال و بسکتبال واقع در سه راه برق، نورپردازی پل ها، زیرسازی های آسفالت سطح شهر و ورودی آن و احداث پیست دوچرخه سواری پارک جنگلی از جمله این پروژه هاست».
شهردار بندرعباس در ادامه افزود: «احداث ۴۰ متر تونل نور در خیابان دانشگاه، افتتاح نمایشگاه دائمی صنایع دستی در پارک دولت، اصلاح هندسی جهت گشایش گره‌های ترافیکی، بازگشایی خیابان ۲۰ متری در ۱۳ هکتاری، احداث حوض خشک در محله آزادشهر از دیگر پروژه‌های دهه فجر امسال برشمرد».
شهردار بندرعباس تصریح کرد: « احداث زمین ورزشی در شهرک پیامبر اعظم(ص)، راه اندازی سامانه ۱۳۷ جهت دریافت مشکلات مردمی، راه اندازی دفتر تلویزیونی «گمبرون شهر» با هدف اطلاع رسانی فعالیت‌های روابط عمومی شهرداری بندرعباس از دیگر پروژه های دهه فجر سال جاری است».
شهردار بندرعباس با بیان مشکلات حوزه حفاری های خیابان های سطح شهر بندرعباس و چالش ترافیک شهری بندرعباس گفت:« در این مدت، اصلاحات هندسی زیادی در خیابان‌های شهر بندرعباس انجام داده‌ایم تا بتوانیم گره‌های ترافیکی شهر را باز کنیم که یکی از کارهای مهم بازگشایی خیابان ۲۰ متری است که چهارراه گفتگوی تمدن‌ها را به  چهارراه پردیس متصل می‌کند».
وی افزود: «برای اولین بار در جنوب ایران، یک پل معلق را در بندرعباس احداث کردیم که تا ۲۲ بهمن‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید؛ این پل ۲۶۰ متر طول و ۸۵ متر ارتفاع دارد و می‌تواند تاثیر بسزایی در چهره گردشگر‌پذیری بندرعباس داشته باشد.
نوبانی با تاکید بر اینکه توسعه کوهستان‌پارک پنجه‌علی یکی از اهداف شهرداری بندرعباس برای ایجاد فضا و منظر توریستی در بندرعباس است، تصریح‌کرد: زیپ‌لاین این کوهستان‌پارک احداث شده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید ضمن اینکه ساختمانی برای تعزیه‌خوانانِ این منطقه احداث شده است که در این ایام افتتاح خواهد شد.
شهردار بندرعباس، خاطرنشان‌کرد: از اسکله مسافری شهید حقانی تا بازار ماهی‌فروشان یکی از اولویت‌های زیباسازی ما بوده است و کارهای زیرساختی بسیاری نیز انجام شده و پروژه‌ها و فضاهایی را با استفاده از آسفالت رنگی آماده افتتاح کرده‌ایم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها