مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

۵۹ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی فارس در دهه فجر اضافه شد



مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه ۴۱ پروژه ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در این استان به بهره برداری رسید، گفت: با افتتاح این پروژه ها ۵۹ هزار مترمربع به فضای رو باز و سرپوشیده ورزشی  فارس اضافه شد.

به گزارش صبح ساحل، «حیدر صفر پور»، مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: این پروژه ها شامل ۳۶ زمین چمن مصنوعی روستایی، یک زمین چمن طبیعی، سه سالن ورزشی و یک مجموعه ورزشی با اعتبار حدود ۹ میلیارد ریال که با تلاش مجموعه اداره کل ورزش و جوانان و نمایندگان فارس در مجلس به بهره برداری رسید.

فارس جایگاه نخست کشور در افتتاح پروژه‌های ورزشی دارد

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عدالت محوری و توجه به تمامی نقاط استان در بحث زیر ساخت ها در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد،گفت: فارس تنها استانی در کشور است که در دهه مبارک فجر ۴۱ پروژه ورزشی به بهره برداری رساند و از این لحاظ رتبه نخست کشور را دارا هستیم.

صفر پور ادامه داد: سرانه ورزشی فارس در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۰ سانتی مترمربع بود اما با افتتاح ۱۴۱ پروژه در سال جاری هم اینک سرانه فضای ورزشی به ۵۴ سانتی متر مربع رسیده است که تمام پروژه ها به صورت کامل ساخته شده است و از بهره برداری پروژه های ناقص خودداری کرده ایم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها