فرماندار بندرعباس خبر داد:

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 200 پروژه همزمان با دهه فجر



فرماندار بندرعباس از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 200 پروژه با اعتباری بالغ بر 130 هزار میلیارد تومان همرمان با دهه مبارک فجر سال جاری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش صبح ساحل محمد مرودی با گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: همزمان با ایام سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، 200 پروژه عمرانی و زیرساختی مورد بهره‌برداری قرار گرفته یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی اعتبار اختصاص یافته به این پروژه‌ها را بالغ بر 130 هزار میلیارد تومان بیان کرد و افزود: با توجه به رقم یاد شده، شهرستان بندرعباس 35 درصد مجموع اعتبارات مربوط به پروژه‌های دهه فجر در استان هرمزگان را، به خود اختصاص داده است.
فرماندار بندرعباس بیان کرد: با نگاه ویژه استاندار هرمزگان، شاهد بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های متعددی در بخش‌های شمیل، فین، تخت، قلعه‌قاضی، هرمز و غیره نیز هستیم.
مرودی افزود: از مجموع 200 پروژه فوق، 48 پروژه در بخش مسکن و عمران شهری و روستایی، 42 پروژه در حوزه ورزش و جوانان، 23 پروژه در بخش حمل و نقل، 18 پروژه در بخش بهداشت و درمان، 17 پروژه در بخش انرژی، 16 پروژه در بخش صنعت، معدن و تجارت، 15 پروژه در حوزه آموزش، 9 پروژه در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی، 7 پروژه در بخش آب و فاضلاب، 4 پروژه در بخش فرهنگ، هنر و رسانه‌های جمعی و یک پروژه در حوزه احداث و توسعه فضاهای فرهنگی، هنری و مذهبی است.
این مقام مسئول اضافه کرد: از نظر اعتبارات، بیشترین منابع اختصاص یافته مربوط به بخش صنعت، معدن و تجارت  است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها