راننده جوان پراید در بلوار راه‌آهن بندرعباس جان سپرد

انفجار مرگبار مخزن گاز در جایگاه CNG



راننده  یک دستگاه پراید پس از انفجار مخزن  CNG خودرو جان سپرد. در این حادثه زن جوان هنگام روشن کردن خودرو،  پس از سوخت‌گیری در جایگاه CNG بلوار راه‌آهن بندرعباس(شهید آرامش) جان خود را از دست داد.

به گزارش صبح ساحل، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بندرعباس بابیان اینکه ساعت 15 و 53 دقیقه هفدهم بهمن‌ماه جاری انفجار یکی از سکو‌های جایگاه سوخت مرکز شهید آرامش  به سامانه ۱۲۵اطلاع داده شد  گفت: بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱۰ برای ایمن‌سازی محیط و پیشگیری از حریق به محل اعزام شدند.

محمدامین لیاقت در خصوص این انفجار افزود: بر اساس شواهد حادثه ،راننده خودروی پراید پس از اتمام سوخت‌گیری سوار بر خودرو شد و اقدام به روشن کردن خودرو کرد. وی ادامه داد: در همان لحظه خودرو منفجر و راننده به بیرون پرتاب که منجر به مرگ وی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بندرعباس با اشاره به اینکه در آن جایگاه سوخت به حاضران آسیبی وارد نشد، گفت: این خودرو پایه گازسوز نبوده و مخزن CNG آن دست‌ساز بوده است.

لیاقت علت انفجار را در دست بررسی خواند و تصریح کرد: به‌منظور ایمنی و جلوگیری از خطرات ناشی از انفجار سیلندرهای CNG بایستی مخزن  CNG  تست دوره ای هیدرواستاتیک انجام شود،فرآیندی است که تجهیزاتی از قبیل سیستم‌های لوله‌کشی، سیلندر گاز، بویلر ها ، و لوله‌های تحت‌فشار جهت دوام و نشتی مورد آزمایش قرار می‌گیرند. 

 

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها