نحوه دریافت سهام عدالت برای نوزادان مشخص شد



 والدین برای دریافت سهام عدالت نوزادان می‌توانند به سایت سهام عدالت مراجعه کنند. بخش قابل توجهی از جاماندگان سهام عدالت را نوزادان تشکیل می‌دهند.

  

از آنجایی که در حال حاضر هیچ امکانی برای ثبت نام و شرکت در دور دوم سهام عدالت وجود ندارد لذا نمی‌توان به طور دقیق در رابطه با نحوه ثبت نام سهام عدالت برای کودکان صحبت کرد، اما چنانچه اتفاق بیفتند پیش بینی می‌شود که این کار را باید به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام داد.

از آنجایی که بسیاری از افراد واجد شرایط ثبت نام در دور اول عرضه سهام عدالت که از سوی دولت به اقشار ضعیف و دهک های پایین جامعه تعلق گرفت موفق به دریافت این سهم نشدند، لذا مجلس برای بار دوم اقدام به بررسی و تصویب طرحی با عنوان برگزاری دور دوم ثبت نام سهام عدالت ویژه افراد جامانده از ثبت نام دور اول سهام عدالت کرده است.

لازم به ذکر است که با توجه به طراحی و ارائه سامانه سهام عدالت توسط سازمان بورس اوراق بهادار به تمامی فعالین بازار سرمایه که شامل دارندگان سهام عدالت نیز می‌باشد، پیش بینی می‌شود که برخلاف اولین دوره ثبت نام سهام عدالت تمامی مراحل نام نویسی به صورت اینترنتی و بدون نیاز به ارائه مدارک لازم برای سهام عدالت توسط شخص متقاضی و مراجعه حضوری او در مراکز مربوطه باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها