نرخ طلای جهانی صعودی شد



بهای هر اونس طلا تا ساعت ۶ و ۵ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۱.۸ درصد افزایش به ۱۸۲۷ دلار و ۶۰ سنت رسید.

 

بهای هر اونس طلا تا ساعت ۶ و ۵ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۱.۸ درصد افزایش به ۱۸۲۷ دلار و ۶۰ سنت رسید و قیمت طلا در بازار معاملات آمریکا نیز با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۸۲۸ دلار و ۶۰ سنت رسید.

جلسه سیاست‌گذاری فدرال رزرو نشان داد که سیاست‌گذاران توافق کرده‌اند که نرخ‌ها باید افزایش یابد، اما تغییر به سمت افزایش کمتر خواهد بود.

شمش به عنوان پوششی در برابر تورم تلقی می‌شود، اما افزایش نرخ‌های بهره جذابیت دارایی‌های بدون بازده را کمرنگ می‌کند. معامله‌گران قرارداد‌های آتی صندوق‌های فدرال رزرو انتظار دارند که نرخ‌های معیار در ماه جولای به ۵.۳۶۲ درصد برسد و در طول سال بالای پنج درصد باقی بماند.

جان ویلیامز، رئیس بانک فدرال رزرو نیویورک گفت: بانک مرکزی ایالات‌متحده متعهد است که تورم را به هدف دو درصدی خود طی چند سال آینده، از طریق کاهش تقاضا در راستای عرضه محدود، کاهش دهد. جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس روز چهارشنبه دیدگاه خود را تکرار کرد که نرخ سیاست فدرال رزرو در محدوده ۵.۲۵ تا ۵.۵ درصد برای پایین‌آوردن تورم به هدف دو درصدی فدرال رزرو کافی است.

شاخص دلار ثابت بود و شمش با قیمت دلار را برای خریدارانی که ارز‌های دیگر دارند گران‌تر کرد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با اندکی تغییر در ۲۱.۵۱ دلار بود و پلاتین ۰.۳ درصد کاهش یافت و به ۹۴۵ دلار و ۸۴ سنت رسید و پالادیوم با ۰.۲ درصد کاهش به ۱۴۷۹ دلار و ۵۹ سنت رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها