از ابتدای سال‌ تا بهمن‌ماه؛

بیش از ۸۹میلیون تن انواع کالا در بنادر هرمزگان تخلیه و بارگیری شد



مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، میزان جابجایی انواع کالای نفتی و غیرنفتی از ابتدای سال‌جاری تا پایان بهمن‌ماه امسال را ۸۹ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۴۲۴ تن اعلام کرد.

به گزارش صبح ساحل، «حسین عباس‌نژاد»، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از این میزان تخلیه و بارگیری، ۵۶ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۱۵۵ تن مربوط به کالاهای غیرنفتی و ۳۲ میلیون و ۸۵۳ هزارو ۲۶۹ تن نیز کالای نفتی بوده است.

وی، میزان صادرات کالاهای غیرنفتی در این بازه زمانی را ۲۶ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۱۴۲ تن و موادنفتی نیز ۱۱ میلیون و ۳۸ هزارو ۹۲۳ تن اعلام کرد و افزود: در این مدت همچنین ۲۱ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۷۲۶ تن کالای نفتی از بنادر هرمزگان کاپوتاژ شده است.

عباس‌نژاد با اشاره به کاپوتاژ ۱۰ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۲۷۷ تن کالای غیرنفتی در بنادر هرمزگان، میزان کالای نفتی کاپوتاژ شده در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی را ۱۸ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۴۸۵ تن اعلام کرد.

وی همچنین میزان صادرات کالاهای غیرنفتی در بندر شهید رجایی را ۲۲ میلیون و ۴۰۶ هزار و ۵۳۱ TEU کانتینر (هر تی ای یو معادل یک کانتینر بیست فوت) اعلام کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان اضافه کرد: از مجموع ۶۹ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۵۰۷ تن عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر شهید رجایی، ۴۱ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۵۱۶ تن کالای غیرنفتی و ۲۸ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۹۹۰ تن نیز مربوط کالاهای نفتی بوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها