تغییر معاون اول رئیس جمهور تکذیب شد



پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر معاون اول رئیس‌جمهور را از اساس کذب خواند.

 

به گزارش صبح ساحل، سایت دولت خبر تغییر معاون اول رئیس‌جمهور را تکذیب کرد و نوشت: ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر معاون اول رئیس‌جمهور از اساس کذب است و هیچ تصمیمی در دولت در این زمینه وجود ندارد.

در ادامه این تکذیبیه آمده است: مخبر با انگیزه مضاعف و تلاش شبانه روزی در دولت مشغول به فعالیت است.

 

 

گفتنی است که روز گذشته «اکوایران» نوشت: به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی که از آن با عنوان خانه‌تکانی دولت یاد می‌کنند اما معلوم نیست تا چه حد درست باشد. چندی قبل هم خبرهای مشابهی منتشر شده بود، اما کار به «خانه‌تکانی» نرسید و به تغییر وزیر راه و رئیس کل بانک مرکزی ختم شد.

این‌بار صحبت از تغییرات بزرگ‌تری است و حتی کار به گمانه‌زنی درباره تغییر معاون اول رئیس‌جمهور رسیده است؛ کسی که در یک سال و نیم اخیر گفته شده که عملا مدیریت اقتصادی دولت را به دست گرفته است.

در این دور جدید از حرف و حدیث‌های عمدتا غیررسمی، نام پرویز فتاح به میان آمده است که البته برای نخستین بار هم نیست. شایعه حضور فتاح در دولت رئیسی در حالی دوباره قوت گرفته است که پیش از این، رئیس بنیاد مستضعان حضورش در کابینه دولت را تکذیب کرده بود.

چند ماهی می‌شود که در برخی محافل سیاسی و رسانه‌ای، شایعه حضور پرویز فتاح - رئیس بنیاد مستضعفان - در دولت ابراهیم رئیسی  به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور یا شاید ستاد اجرایی فرمان امام، مطرح شده است؛ شایعه‌ای که فتاح 26 بهمن، در واکنش به آن گفت: «هیچ خبری نیست و محکم‌ سر جای خود نشسته‌ام. ما با دولت بسیار نزدیک هستیم و ۲۲ نفر از مدیران ارشد ما در بنیاد به دولت رفته‌اند و با افتخار از دولت حمایت می‌کنند.»

با این حال، چند روزی از تکذیب فتاح نگذشته که بار دیگر شایعه حضور او در دولت داغ شده است. در همین راستا، سایت نامه‌نیوز در گزارشی با اشاره به نقش پررنگ جریان پایداری در دولت و احتمال تغییرات در کابینه ابراهیم رئیسی، مدعی شده که «یکی از تغییراتی که در دولت رخ می‌دهد و به نفع همین گروه سیاسی و تحکیم‌کننده جایگاه میرکاظمی خواهد بود، آمدن پرویز فتاح به کابینه ابراهیم رئیسی است.»

 

منابع: مهر، باشگاه خبرنگاران، اکو ایران

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها