رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبرداد:

هرمزگان در جایگاه اول احداث راه های روستایی کشور



داریوش امانی در مراسم آیین بهره برداری از ۳۳ پروژه راهداری و راه های روستایی هرمزگان با حضور مهرداد پذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، از ارتقا جایگاه هرمزگان به رتبه یک حوزه آسفالت و احداث راه روستایی سازمان راهداری خبر داد‌.

 

به گزارش صبح ساحل، داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، روز شنبه در مراسم آیین بهره برداری از ۳۳ پروژه راهداری و راه های روستایی هرمزگان گفت:با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی که در اختیار هرمزگان قرار گرفت، پروژه های مهمی در حوزه راه انجام شده که عمده آن، نصب نیوجرسی، نصب علائم، آسفالت و بهسازی،پاکسازی و رفع نقاط پرحادثه استان بوده است.

داریوش امانی با بیان اهمیت جاده های فرعی و اصلی هرمزگان برای اقتصاد کشور افزود: با توجه به شاخص هایی که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برای اجرای پروژه های ملی داشته و در راستای آن، سایر استان ها را مورد ارزیابی قرار داده، استان هرمزگان دربین ۸ استان برتر کشور بوده که به همین منظور مورد تقدیر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: یکی از کارهای بسیار خوب که در استان هرمزگان هدف‌گذاری شده بود، بحث محرومیت‌زدایی و احداث راه های روستایی بوده که
و تاکنون ۱۸۰ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و این اتفاق مهم هرمزگان را در رتبه برتر سازمان در حوزه احداث راه روستایی قرار داده است.
امانی ضمن ابراز امیدواری، گفت: برای سال آینده نیز یک رشد بالاتر را برای سایر حوزه های راهداری در استان پیش بینی می کنیم‌.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: برای ساماندهی یک ساله تمامی نقاط پرخطر در سطح کشور نیازمند اعتبارات ویژه هستیم، برای این کار دو سبد اعتباری در اختیار استان‌ها قرار می‌دهیم.

امانی در پایان گفت: یک دسته از اعتبارات ویژه هر طرح است و دسته دیگر مربوط به ایمن‌سازی و بودجه کلی استان است که در نقاط مختلف صرف خواهد شد.

   

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها