مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبرداد:

اصلاح و رفع حادثه‌خیزی ۱۴ نقطه پرخطر جاده‌های هرمزگان


نویسنده: سامیه طهورنیان

شرفی در آیین افتتاح ۳۳ پروژه راهداری و راه روستایی استان هرمزگان با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان راهداری و حمل و سایر مقامات استان، از اصلاح کامل ۱۴ نقطه حادثه خیز و عملیات اجرایی برای رفع ۴ نقطه حادثه خیز جاده های هرمزگان خبر داد.

   

به گزارش صبح ساحل، عباس شرفی در مراسم آیین افتتاح ۳۳ پروژه راهداری باحضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت:
۱۹ پروژه روکش آسفالت، تعریض و بهسازی به طول ۲۲ کیلومتر و به ارزش 5210 میلیارد ریال و 14 پروژه احداث راه روستایی به طول 42 کیلومتر و به ارزش 177 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

عباس شرفی در خصوص نقاط حادثه خیز جاده های هرمزگان گفت: هرمزگان دارای ۲۲ نقطه حادثه خیز است که سالانه باعث کشته شدن تعداد زیادی از هموطنان مان می شود. شرفی افزود: نقاط حادثه خیز ۲۲ نقطه و مربوط به گذشته بوده که همگی این نقاط آشکار سازی شده لست و هم اکنون ۱۴ نقطه بطور کامل رفع حادثه خیزی شده است.
شرفی ادامه داد: ۴ نقطه هم در حال اجرای عملیات رفع نقص و حادثه خیزی است و ۴ نقطه هم توسط اداره کل راه و شهرسازی میبایست رفع گردد.

گفتنی است که با دستور اخیر وزارت راه و شهرسازی، شناسایی 35 نقطه حادثه خیز در سطح محورهای مواصلاتی در دستور کار قرار گرفته که مطالعات میدانی این مقاطع و نقاط در دست اقدام است.

در پایان، آیین افتتاح این پروژه ها، روکش آسفالت راه گچین که یکی از محورهای پر تردد استان هرمزگان می باشد به نیابت از پروژه های راهداری و راه روستایی استان توسط وزیر راه. و شهرسازی بصورت رسمی بهره برداری رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها